Pagina 24 van 77
Geplaatst: do 10 jan, 2008 22:10
door abr2cv
Ik heb nog een AX GTI, voor als t een keertje sneller moet gaan of bij harde wind...

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 21:36
door Transat
abr2cv schreef:voor als t een keertje sneller moet gaan
Inderdaad!

Effe heen en weer naar Frankrijk: vrijdag heen, zondag terug! (Zie ook pag.11 van dit topic)

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 21:53
door Hanzelman
Kanonnen zeg,is de teller kaduuk,of gaat die salto echt zo snel?

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 21:55
door Transat
Serieus: hij liep de teller uit en toen heb ik me voet maar van het gas gehaald, want hij maakte belachelijk veel toeren en ik zag de benzinemeter naar beneden vallen...
Volgens de boekjes zou ie 150 moeten lopen, dus met 10% tellerafwijking is dat zo'n 165 op de teller. Klopt aardig!
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 21:56
door Hanzelman
Geweldig die techniek,echt super. Voelde alles wel een beetje goed aan met die snelheid?
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:01
door Transat
Mwah, het trilt een beetje en maakt net zoveel herrie als een Eend bij 110, maar het viel me eigenlijk reuze mee. Ik heb grotendeels 140+ gereden met een gemiddelde van ruim 1:15 en dat is prima te doen met dit saaie doosje. Zoek maar eens op
www.maps.google.nl hoever St Christophe en Boucherie van A'dam af ligt

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:05
door 013
@ transat: Ik vond t al een hele prestatie dat de gammele alto van mijn moeder leuven had bereikt...
en ook ik had daar diverse foto's van gemaakt incl Leuven bord haha maar dit...

das ballen hebben

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:10
door Bjorn
ik heb naast mn 2cv nog een ak400 en, ik durf het bijna niet te zeggen, een alfa 159 SW...

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:11
door Transat
Hartelijk dank, 013!

Dit is niet die gammele lichtblauwe uit '87 hoor, maar een veel betere uit '97 en die kan zo'n rit goed aan.
edit: @Bjorn: dàt is nog es een mooie auto! (Daar kan je ook goed mee naar Frankrijk

)
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:18
door abr2cv
Transat schreef:abr2cv schreef:voor als t een keertje sneller moet gaan
Inderdaad!

Effe heen en weer naar Frankrijk: vrijdag heen, zondag terug! (Zie ook pag.11 van dit topic)
Als de snelheidsmeter van mij net zo ver is uitgeslagen zit ik op 220

dat haalt ie wss ook nog

, alleen dan ben je wel levensmoe... 220 met n AX
Maareh respect to the Alto, was t stuur nog n btje vast te houden?
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:23
door Transat
abr2cv schreef:alleen dan ben je wel levensmoe... 220 met n AX
Zeg dat wel!
Het stuur trilde maar een beetje bij 160; dat viel echt mee, maar wat betreft rechtuit sporen hebben ze het bij Citroën veel beter voor elkaar: boven 120 zit je niet lekker meer relaxed met één hand aan het stuur in de Alto

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:28
door abr2cv
Bij de AX durf ik het stuur nog wel los te laten bij 140, maar daarboven begint t toch wel spannend te worden. Maar een GTI is ook hard afgeveerd, zal m binnenkort wel ff naar de 180 trappen kijken wat ie doet. Mag niet harder op mn zomerbanden
Bij mn BX kon ik met 200 t stuur los laten..

ma t is niet aan te raden...
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:36
door thomaaas
Jay-sus waar rijden jullie dat dan?

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:45
door tinouck
Heb net gekeken
790km dus
Hihi ben met de eend nog verder geweest
Lol
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:49
door Hanzelman
thomaaas schreef:Jay-sus waar rijden jullie dat dan?

Kan prima op de Nederlansche wegen

Deed t graag en te vaak met onze CX GTI,210 op de klok knie onder de stuur en shaggie pielen,wat een comfort

Met onze huidige ZX 1800i Break nog geen snelheidsfratsen uitgehaald eigenlijk,worden we ouder of wijzer
