Green-Duckman schreef:Ohw en wat ook grappig is is het verschil in kritiek op snail.
Wat ik raar vind is dat er bij jouw nog reactie is bij mij bijna niks?

misschien vinden ZE het niet eens de moeite waard om op te reageren....... maar dat zegt meer over hen dan over jou auto!
Maar de adapters; het ligt er maar net aan wat voor velgen je hebt, wat de ET waarde daarvan is, aan de hand daarvan moet je bepalen hoe dik je adapterschijf kan / moet worden. bij de velgen die ik heb is de ET waarde voor en achter verschillend, dus moet je ook rekening houden met verschillende dikte van adapterschijf. voor zit er bij mij een 5 mm schijf tussen, acher helemaal geen.
eerst zijn de adapterschijven gemaakt (papa

) met 3 gaten, die zijn op de oorsponkelijke bouten gezet en vastgeschroefd. toen de 4 gaten door de schijf en naaf geboord op de juiste maat en daar meteen draad in getapt (M14x1.5) vanaf de achterkant bouten erin gedraaid en vastgelast oude bouten afgeslepen en ook aan de voorzijde vastgelast. Achter eigenlijk hetzelfde gedaan, maar dan zonder de adapterplaat, direct in de trommel. het kan allemaal net, als de steek van de nieuwe velgen nog kleiner was geweest had het niet gepast! of de ET waarde had veel groter moeten zijn (moderene velgen) dan kan je er een dikkere adapter tussen maken en past het wel.
greetzzzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty