Kwam der nou veel vuil los van de lak hahahamarcopr schreef:Je hebt gelijk het hoort hier helemaal niet thuis. was meer een opmerking terzijde. Hoort tussen haakjes.Boudewijn schreef:Rijden in een besteller plaatsen bij vervelende dingen? Marco dat had ik nooit van jouw gedacht.
( Vandaag weer een rondje gereden in de besteller die al ruim 10 dagen in de volle zon stond. rain PFFFFFFFF dat is zweten. Alle ramen open, erover gedacht om mijn suïcide deuren open te gooien, maar ze zijn niet zo best meer, dan raakte ik ze misschien kwijt. Gelukkig had ik poetslappen aan boord, flink zweet gepoetst. )
Het vervelende dingen topic...
Nee ,Hihi ik bedoelde of er veel vuil van jou voorhoofd kwam aangezien je met poetsdoeken het zweet weghaaldemarcopr schreef:Ik heb wel eerst de voorruit moeten ontdoen van een laag kleverig honingdauw voordat ik naar buiten kon kijken. Verders is hij niet zo vuil dacht ik
Lol of er dus veel vuil van de lak afkwam
-
- Veelvuldig poster
Ik stapte in m'n Dyane en nadat ik gestart had werd ik door een insect in mijn rechterarm geprikt door een of ander beest. Het deed veel pijn, hoewel ik een harde ben. Mijn vrouw zoog het gif eruit met een pompje, ik behandelde de plek met een apparaatje dat een vonk door de beet stuurt en daarna ging er wat azaron op.
Het meest hinderlijke was dat ik geen insect gezien heb. Zit het beest nog steeds ergens in de auto? zo ja dan ben ik morgen misschien weer de lul!
Het meest hinderlijke was dat ik geen insect gezien heb. Zit het beest nog steeds ergens in de auto? zo ja dan ben ik morgen misschien weer de lul!
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
Sneeuw, ijs pekel? Huh? Dat komt hier in Nederland toch niet voor? Vanaf dit jaar alleen maar +20 graden en zon toch? TOCH?DuckZilla schreef:Met dit weer is het meest vervelende het aankomen op je bestemming!! Heerlijk weer om lekker te toeren, denk we straks met weemoed aan terug als we weer eens door de sneeuw/ijs en pekel banjeren!!
Min of meer gedwongen op zoek naar een nieuwe baan. Wat anderd gevonden, maar ja wel een flinke financiele aderlating. Komt neer op zo'n 400 per maand minder (vooral door enorm gestegen reiskosten en geen reiskostenvergoeding) en dat is toch moeilijk te missen. Maar ja wel elke avond thuis en dat is ook wat waard in de horeca. Wat te doen, wat te doen.
-
- Veelvuldig poster
Momenteel is het lastig met de banen. Werk is werk zullen we maar zeggen maar als je er meer naar toe moet brengen dan dat het opleverd is het onbegonnen werk.
Zit zelf ook al aantal maanden thuis. Dus mocht iemand nog een baan in de techniek (installatietechniek, elektrotechniek, duurzame energie, WTB, bouwkunde) weten doe maar een PB. Ik ben per direct beschikbaar.
Tijdelijke partime baan ook welkom.
Zit zelf ook al aantal maanden thuis. Dus mocht iemand nog een baan in de techniek (installatietechniek, elektrotechniek, duurzame energie, WTB, bouwkunde) weten doe maar een PB. Ik ben per direct beschikbaar.
Tijdelijke partime baan ook welkom.
Citroén rolls better than a Rolls!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Afgelopen dinsdag geopereerd in MC Leeuwarden aan een binnenoorgezwel in mijn rechter oor. Het gezwel was groter dan aanvankelijk gedacht, en daarom zijn het aambeeld en hamer uit voorzorg verwijderd. Ik moet nu een week thuis zitten voor revalidatie. Over ong 9 maanden wordt ik opnieuw geopereerd waarbij er titanium protheses worden geplaatst. Tot die tijd hoor ik maar 60 %
Hopelijk kan ik wel zorgeloos door de examen periode heen. Doet nu wel pijn...
Hopelijk kan ik wel zorgeloos door de examen periode heen. Doet nu wel pijn...
-
- Regelmatige poster
Ja de arts zei dat het plaatsen van titanium gehoororganen relatief vaak wordt gedaan. Ze zei dat m'n gehoor voor 90% zal terugkomenmarcopr schreef:Een groot binnenoorgezwel, brrr; Klinkt behoorlijk naar.
Ik wens je beterschap
Is het na het plaatsen van het titanium gefixt of is dat allemaal nog onzeker.
Veel beterschap en geen pijn toegewenst.
Bedankt iig!