Stonden nog veel meer stickers op van forums, 't was een grijze eend met 2 personen, kentekenNB-74-XK
Als je nog eens langskomt, grijs eendje; wél zwaaien, en in de stationsstraat mag je maar 30 hoor

Ik rij regelmatig in het weekend ook door Enschede in mn eendje, misschien hebben we wel eens naar mekaar gezwaaidFlying Duckman schreef:Ik denk dat wij een van de weinige zijn in Enschede die gewoon rondrijden om de lol, de rest van de 2cv's zien er veel te gelikt uit altijd
de mijne is vooral oranje, met wit, rood en blauw, met een roze dak. kan niet missen!=She= schreef:Ik rij regelmatig in het weekend ook door Enschede in mn eendje, misschien hebben we wel eens naar mekaar gezwaaid![]()
Ik: wit met een rood dakje, jij...???
Ben er dit weekend weer, trouwens, dan ben ik weer bij mijn lief
ja die rooie met dat gele dak zie ik ook vaak rijden, zit geloof ik een oudere heer in. en hier op deppenbroek/mekkelholt zie ik ook vaak een witte. en een grijze charleston. en een blauwe ds die altijd leuk naar me zwaait.Flying Duckman schreef:Gisteren was een goede dag, gespot in Gildehaus (D) Losser (NL) richting Bad Bentheim een charleston, daarna in Nederland richting Oldenzaal achter elkaar een blauwe met tweeties achterin en een rode met geel dak!