ik heb ook een creatieve opleiding gedaan, en ik ben dagelijks creatief bezig!! dus ff goed lezen eerstannemeee schreef:Ben ik hier nou de enigste persoon die een creatieve opleiding doet?

helaas is dat niet mijn DSFrancois schreef:@ Inezz: Ik zag laatst in Amersfoort een DS break rijden van een glas-in-lood bedrijfje, ken jij die toevallig?
haha klopt! eindhoven neigt een beetje naar kunstacademie.. en is heel erg vrij, en dan krijg je zulke ideeen, zitten wel meer de creatieve mensen misschien..thomaaas schreef:Jo steffan is dat wat dan, Inustrial Design? Ik was op de open dag geweest (eindhove, dat wel, delft is mischien wel anders), maar leek mij alleen maar knip- en plakwerk eigenlijk.Ik zag wel veel ontwerpen, maar dat waren allemaal auto's met vleugels, een anti-in-slaap-val-systeem waarbij er water in je gezicht wordt gesproeid etc...
Maar misschien wel n heel verkeerd beeld gekregen?
Wat doe je precies allemaal?
Nu vat ik emSteffan schreef:haha klopt! eindhoven neigt een beetje naar kunstacademie.. en is heel erg vrij, en dan krijg je zulke ideeen, zitten wel meer de creatieve mensen misschien..thomaaas schreef:Jo steffan is dat wat dan, Inustrial Design? Ik was op de open dag geweest (eindhove, dat wel, delft is mischien wel anders), maar leek mij alleen maar knip- en plakwerk eigenlijk.Ik zag wel veel ontwerpen, maar dat waren allemaal auto's met vleugels, een anti-in-slaap-val-systeem waarbij er water in je gezicht wordt gesproeid etc...
Maar misschien wel n heel verkeerd beeld gekregen?
Wat doe je precies allemaal?
delft is technischer, Industrial Design Engineering hier
Je krijgt een boel sterkteleer, constructieleer, productietechnologie en wat dan ook aan er bij
En mag wat zinnigere ontwerpen makendan nog komen er af en toe ontwerpen van mensen voorbij waar van je denkt.. is dat nou nodig
je hebt er ook nog 1 in twente, en die opleiding zit een beetje tussen eindhoven en delft in