Pagina 29 van 35
Geplaatst: di 2 feb, 2010 11:35
door dyane_maniac
Michiel van G. schreef:precies, ik weet niet precies wat de hoogte-eisen zijn voor een 3e remlicht, maar op/in de laadbak lijkt me het 't mooiste.
1 of 2 "derde" remlichten en (evt gezamelijk) in het midden (mag geloof ik 10% uit het midden zitten) van de auto, boven de achterlichten,
Geplaatst: di 2 feb, 2010 12:40
door björn
ik zou ook net zo iets als backfire zijn remlichten doen
en wat wel en niet mag en hoogtes
ik zou hem in het midden boven in je klep maken
en als het voor de keuring niet mag gewoon niet aan sluiten pas daarnoom agent weet niet alle regels
en waarom niet 2 achterlichten in totaal
met de functie als op een amiricaan
remlicht dim licht en knipper in 1
als je je rechter knipper an hebt en remt dat dan links en 3e alleen opbrand
en kleur
wat dacht je van de burton kleuren zwart en zijkanten oranje
heben ze toen ook bij overhoullin gedaan echt brut
Geplaatst: di 2 feb, 2010 13:44
door rusty
björn schreef: ik zou ook net zo iets als backfire zijn remlichten doen
en wat wel en niet mag en hoogtes
ik zou hem in het midden boven in je klep maken
ik wil de klep wel graag demontabel houden + als de kabel de hele tijd beweegt gaat ie snel kapot.
björn schreef:
en waarom niet 2 achterlichten in totaal
met de functie als op een amiricaan
remlicht dim licht en knipper in 1
als je je rechter knipper an hebt en remt dat dan links en 3e alleen opbrand
heb het graag toch iets duidelijker, 1 lamp geeft wel weinig licht.....
björn schreef:
en kleur
wat dacht je van de burton kleuren zwart en zijkanten oranje
heben ze toen ook bij overhoullin gedaan echt brut
euhhh nee!?! vind ik iets te goedkoop, en afgezaagd, daar zijn er al meer van, alleen zwart zou kunnen, met een andere contrastkleur, maar oranje...
greetzzzzzzzzzzzz
Geplaatst: di 2 feb, 2010 14:01
door backfire
Hey Pleun, al eens gedacht om op de sloop een sleepcontact van een auto te schroeven. Je weet wel, die sleepcontacten van achterkleppen met achterlichten in de klep. Dan hou je het voordeel van demontabele klep en geen draad welke beweegt.
Geplaatst: di 2 feb, 2010 15:14
door rusty
backfire schreef:Hey Pleun, al eens gedacht om op de sloop een sleepcontact van een auto te schroeven. Je weet wel, die sleepcontacten van achterkleppen met achterlichten in de klep. Dan hou je het voordeel van demontabele klep en geen draad welke beweegt.
ja wel aan gedacht, maar het kan daar volgens mij nogal vochtig worden en water + elektriciteit = vonkjes
, liever niet dus.....
maar heb voorlopig nog genoeg andere dingen om me druk over te maken!
greetzzzzzzzzzz
Geplaatst: di 2 feb, 2010 17:06
door AZL57
Goed in de wd 40 spuiten moet kunnen werken. Je hebt ook van die contacten met een kleine rubber harmonica er omheen. Die sluit toch redelijk af lijkt me.
Geplaatst: di 2 feb, 2010 18:21
door backfire
Is ook geen probleem, zeker als je led verlichting maakt. Vonken trekken zal echt wel meevallen.
Geplaatst: di 2 feb, 2010 19:47
door AZL57
Er zal eerder licht uitvallen dan vonken trekken
Geplaatst: di 2 feb, 2010 22:24
door Green-Duckman
Je kan ook kiezen voor zo'n derde remlichtje als een Xsara.
Verzonken in de achter klep.
Geplaatst: wo 3 feb, 2010 09:50
door rusty
backfire schreef:Is ook geen probleem, zeker als je led verlichting maakt. Vonken trekken zal echt wel meevallen.
maar op de kant van de voeding staat wel genoeg spanning, en dan liggen om de haverklap m'n zekeringen eruit....
Green-Duckman schreef:Je kan ook kiezen voor zo'n derde remlichtje als een Xsara. Verzonken in de achter klep.
aan zoiets zat ik ook al te denken, maar eerst maar s de rest af maken.
greetzzzzzzzzzzzzz
Geplaatst: ma 22 feb, 2010 13:25
door rusty
weer een klein beetje gedaan dit weekend, maar langzaam maar zeker krijgt ie steeds meer vorm
hier weer 2 pics:
greetzzzzzzzzzzz
Geplaatst: ma 22 feb, 2010 17:04
door Punky
Netjes gefrencht.
Geplaatst: ma 22 feb, 2010 17:25
door supercees
wat een vakmanschap! ik wou dat ik dat kon. prachtig!
Geplaatst: di 23 feb, 2010 09:49
door rusty
supercees schreef:wat een vakmanschap! ik wou dat ik dat kon. prachtig!
just do it! koop een goed lasapparaat (MIG/CO2) (als je dat nog niet hebt) en gewoon beginnen, en ja, soms moet het een paar keer opnieuw, maar de aanhouder wint!
ik heb de buizen voor de lichten er ook 3 x weer uitgehaald, voor ze goed zaten. en zo is het met heeel veel dingen 10 x meten, proefopstelling maken, hechten, nog een keer meten. en dan pas lassen. en natuurlijk veel oefenen met lassen!
Ik heb het ook niet van de ene op de andere dag geleerd
greetzzzzzzzzzz
Geplaatst: ma 14 jun, 2010 09:40
door rusty
eindelijk weer wat gedaan dit weekend.
lampen zitten er nu helemaal in aan beide kanten, ook alles afgewerkt heb straks maar weinig plamuur nodig daar:
greetzzzzzzzzzzzzzz
Rusty