Gemiddelde beroep van een eendenrijder
-
- Beginner
- Contacteer:
Ja die typische opmerkingen krijg ik dagelijks. Maar goed, ik vind t heel erg leuk om te doen.
We doen veel aparte dingen ook. We helpen ook wel s een beletteraar die afbeeldingen heeft die ingeschilderd moeten worden, ook heel leuk. En we doen alleen maar particulier werk, leuk om al die verschillende woningen te zien. Altijd wer wat anders.
We doen veel aparte dingen ook. We helpen ook wel s een beletteraar die afbeeldingen heeft die ingeschilderd moeten worden, ook heel leuk. En we doen alleen maar particulier werk, leuk om al die verschillende woningen te zien. Altijd wer wat anders.
Hee, ik doe design academy eindhoven, eerste jaar nu. Erg leuke opleiding, maar als je lekker rustig aan wilt doen moet je hier niet naar toe want het is hard werken elke dag, en zeker niet alleen knip en plak werk Maar ik kan het zeker aanraden! Of doe je al iets anders nu?thomaaas schreef:Oh dan lijkt Eindhoven mij wel wat meer... Als k lekker rustig aan me studie kan doen vind k 't drie keer meer prima! Maar misschien ga 'k ook wel werktuigbouwkunde doen, ben er nog niet uit Super bedankt iig!!!!
Citroën AZU 1968
Mercedes L319D 1965
Mercedes L319D 1965
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben sinds 1-9 weer aan het studeren, opleiding MBRT (medische beeldvorming en radiotherapeutische technieken) in Eindhoven, de duale variant, dus werken en leren. Voor het werken ga ik per februari 2009 aan de slag in het Amphia in Breda.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
'kleine' sprong gemaakt, ben dit jaar begonnen met de opleiding tot docent Lichamelijke Opvoeding op de ALO in Amsterdam. Is een erg leuke opleiding en de sfeer is erg goed. Wil daarna in het basisonderwijs aan het werk.
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
-
- Las Expert
- Contacteer:
ik heb 2 jaar lang in de constructie werk gezeten maar dat was mij niks!
dit jaar start gemaakt naar elktro,pheumatic, hydroliek techniek opleiding daarna door stromen naar servicemonteur en voornamelijk lastechniek waar is nu ook al er veel in zit!
dit jaar start gemaakt naar elktro,pheumatic, hydroliek techniek opleiding daarna door stromen naar servicemonteur en voornamelijk lastechniek waar is nu ook al er veel in zit!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Ed147
- Veelvuldig poster
Ik ben nu twee jaar werkzaam als werkvoorbereider in de scheepsbouw.
Doe hoofdzakelijk sleepboten.
Zit dus de hele dag met m'n hoofd in de technische tekingen om uit te zoeken wat de werf nodig heeft om zo'n ding te bouwen.
En dan te bedenken dat ik geen boten-man ben, geef mij maar iets op wielen!!
Doe hoofdzakelijk sleepboten.
Zit dus de hele dag met m'n hoofd in de technische tekingen om uit te zoeken wat de werf nodig heeft om zo'n ding te bouwen.
En dan te bedenken dat ik geen boten-man ben, geef mij maar iets op wielen!!
-
- Regelmatige poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik werk voor DotEye Government Solutions een bedrijf die oplossingen voor gemeentes en organisaties (zoals MEE) die werken met de Wmo/ Awbz. Als je vragen hebt over de Wmo stel ze gerust aan mij. Ik heb nu 4jaar ervaring met de Wmo dus echt vanaf het eerste begin.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak