Rode 2cv6 Club van CVosje
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gewoon het algemene nummer van de RWD bellen. Zij verbinden je door met Elsloo.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dat is ook mijn ervaring. Niks moeilijk doen, maar gewoon interesse in mijn AK.Roel l'Hiver schreef:aardige lui!
Alle beelden op een rij
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Zowel in Rijen (Solex), Elsloo (eend, na de ombouw) als Den Bosch (opnieuw chassisnummer in de eend laten slaan) nog nooit klachten gehad..
Ligt het niet meer aan de instelling van de bezoekers hoe de rdw mensen handelen?
Ligt het niet meer aan de instelling van de bezoekers hoe de rdw mensen handelen?
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
ik was er zakelijk en toen gelijk met de mensen uit Nieuwegein over mijn Eend gehad. Ze hebben me heel goed geïnformeerd, me geholpen, foto's bekeken en ze vonden het allemaal prachtig. Ik heb niets dan lof.
Ik kom de laatste tijd wat meer bij RDW stations i.v.m. apparatuur die daar gebruikt wordt, ik ervaar alleen maar positieve mensen die graag willen helpen. Het enige is dat ze zwart/wit moeten denken en dat is gewoon ook zo. Het is voor hen niet mogelijk grijs te denken want waar eindigt het dan? Als ik de verhalen zo hoor wat ze voor keuring krijgen aangeboden dan snap ik wel hoe het werkt en dan snap ik ook wel waarom sommigen nul op request krijgen
Ik kom de laatste tijd wat meer bij RDW stations i.v.m. apparatuur die daar gebruikt wordt, ik ervaar alleen maar positieve mensen die graag willen helpen. Het enige is dat ze zwart/wit moeten denken en dat is gewoon ook zo. Het is voor hen niet mogelijk grijs te denken want waar eindigt het dan? Als ik de verhalen zo hoor wat ze voor keuring krijgen aangeboden dan snap ik wel hoe het werkt en dan snap ik ook wel waarom sommigen nul op request krijgen
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- CVosje1994
- Gebruiker
Vandaag een akkoord gemaakt met mijn ouders.
Als ik over een paar weken over ga met goede cijfers ( die ik nu al heb ) hoef ik maar een derde deel van een nieuw chassis te betalen. Mijn moeder betaalt nog een deel en mijn opa de rest .
En omdat ik afgelopen vrijdag jarig was heb ik mijn deel al bij elkaar gespaard en kan ik nu eindelijk aan de koets beginnen als ik tijd heb!!
Is het trouwens moeilijk om de veerpotten en de assen over te zetten?
Als ik over een paar weken over ga met goede cijfers ( die ik nu al heb ) hoef ik maar een derde deel van een nieuw chassis te betalen. Mijn moeder betaalt nog een deel en mijn opa de rest .
En omdat ik afgelopen vrijdag jarig was heb ik mijn deel al bij elkaar gespaard en kan ik nu eindelijk aan de koets beginnen als ik tijd heb!!
Laatst gewijzigd door CVosje1994 op ma 9 mei, 2011 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
-
- Veelvuldig poster
zet er alsjeblieft wel een kwalitatief goed chassis onder!!! en ook die GOED antiroest behandelen van binnen!CVosje1994 schreef:Vandaag een akkoord gemaakt met mijn ouders.
maar dat zijn idd de betere deals! suc6 met de ombouw!
greetzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400