Forumtrofee Back to the woods
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
200 km? Wel als je de trofee in Nederland wil verstoppen. Vlaams Limburg ligt eens stuk dichterbij...Charlie schreef:hahah halfweg???Eminence Grise schreef:ophalen is het probleem niet.....verstoppen wordt lastig want dan moet ik 200 km rijden,.....
Alleen zal Charlie (en ik ook) de trofee vermoedelijk nog steeds laten liggen
Mehari 1971 (project status)
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
nou...het weer zat mee vandaag dus 4-man sterk (incl. 2 vrouwen) met paspoort, tom-tom, schep en lunchpakketten richting Kloosterlindenstraatwegpad (oid).
Na een uitstapje op Duits grondgebied de bewuste grenspaal gevonden.
Een cirkel van 58 meter uitgezet en beginnen te graven. Afijn..na.2 ondergrondse weedplantages, 3 fietsen, 1 auto en een Messerschmitt met de piloot nog achter het stuur te hebben uitgegraven, nog steeds geen trofee. Enkele inboorlingen gesproken die wisten te vertellen dat er gisteren ook al iemand met een metaaldetector actief was in het bos.
Of.....de trofee is al gevonden....gejat.... of hij is te goed verstopt.... of we hebben niet goed gezocht...... WIJ HEBBEN HEM IN IEDER GEVAL NIET....!
Na een uitstapje op Duits grondgebied de bewuste grenspaal gevonden.
Een cirkel van 58 meter uitgezet en beginnen te graven. Afijn..na.2 ondergrondse weedplantages, 3 fietsen, 1 auto en een Messerschmitt met de piloot nog achter het stuur te hebben uitgegraven, nog steeds geen trofee. Enkele inboorlingen gesproken die wisten te vertellen dat er gisteren ook al iemand met een metaaldetector actief was in het bos.
Of.....de trofee is al gevonden....gejat.... of hij is te goed verstopt.... of we hebben niet goed gezocht...... WIJ HEBBEN HEM IN IEDER GEVAL NIET....!
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
Gek dat ze met een metaaldector die fietsen, auto en Messerschmitt niet gevonden hebben!Eminence Grise schreef: Afijn..na.2 ondergrondse weedplantages, 3 fietsen, 1 auto en een Messerschmitt met de piloot nog achter het stuur te hebben uitgegraven, nog steeds geen trofee. Enkele inboorlingen gesproken die wisten te vertellen dat er gisteren ook al iemand met een metaaldetector actief was in het bos.
Jammer te horen dat je zo'n verre rit gemaakt hebt en de troffee niet gevonden hebt.
Die messerschmitt met piloot heeft natuurlijk alles goedgemaakt, balen dat ik die toen niet gevonden heb.
Maarja, ik heb dan ook niet in de grond lopen wroeten
DE volgende foto geeft de locatie nog duidelijker weer :
Die messerschmitt met piloot heeft natuurlijk alles goedgemaakt, balen dat ik die toen niet gevonden heb.
Maarja, ik heb dan ook niet in de grond lopen wroeten
DE volgende foto geeft de locatie nog duidelijker weer :
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Regelmatige poster