radio
gh
ik heb t voedsel voor m'n radio bij de remlichtenschakelaar vandaan gehaald werkt ook goed ( nee, niet alleen als je die pedaal intrapt)
ik heb echt een leuk systeempje gemaakt ik heb een klein kistje in elkaar gezet daar mijn radio ingebouwd en aan de zijkant stekkers. ik heb daarvoor 5 polige xlr stekkers gebruikt deze worden gebruikt in de theater techniek een kabel naar achteren voor mijn bas kist en een kabel naar vooren waar deze word opgesplits naar twee speakers ik heb dat kistje onder mijn stoel gelegd zodat ik er nog net met mijn vinger bij kan voor de knopjes niemand ziet het en je hebt toch muziek in de auto.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi, mijn eend staat altijd open ook in de stad, ik heb een radio met afneembaar front is echt niet duur en dan hoef je niet je halve systeem uit elkaar te trekken als je even in stad moet wezen............misschien een idee voor de rest????
Ik heb zelf ook wel een leuke installatie vind ikzelf. Ik heb een hele goedkope marQuant radio/cd-speler van de kijkshop (zullen de meeste van jullie wel kennen) daaraan zit gekoppeld een alpine versterker 4x 100watt(de mensen met een beetje verstand van autohifi kennen dit merk ook wel) en sony Xplod boxen voor in de deurtjes ingebouwd en achterin ligt een basskist geeft echt een super geluid en niemand die dat lullige marQuant radio/cd-spelertje wil jatten
Ik heb zelf ook wel een leuke installatie vind ikzelf. Ik heb een hele goedkope marQuant radio/cd-speler van de kijkshop (zullen de meeste van jullie wel kennen) daaraan zit gekoppeld een alpine versterker 4x 100watt(de mensen met een beetje verstand van autohifi kennen dit merk ook wel) en sony Xplod boxen voor in de deurtjes ingebouwd en achterin ligt een basskist geeft echt een super geluid en niemand die dat lullige marQuant radio/cd-spelertje wil jatten
2cv az 1968
-
- Heavy user
nee elmer nog niet ik heb hem 1 sept ingebouwd ik had een radio cd speler gekregen van een transport bedrijf. dus zodoende maar als je zoals ik in Amsterdam gaat wonen in het centrum dan is dit ideaal niemand ziet het.
dit wil ik wel een zien dit wil ik ook doen maar hoe dus heb jee een foto anders kom ik een keer langssony Xplod boxen voor in de deurtjes ingebouwd
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi,
Ik kijk binnekort wel ff of ik een foto van die ingebouwde boxen kan maken. Ik heb een gat gemaakt in het binnewerk en op de plekken waar de schroeven van de boxen komen heb ik van een bezemsteel verhogingtjes gemaakt omdat de box natuurlijk te diep is voor mijn deur. Dit ziet er natuurlijk niet uit, maar ik had nog isolatieband wat precies even breed was als de uitbouw (wat de box dus uit de deur steekt) en dit is netjes grijs zoals mijn deur en omdat het precies breed genoeg was lijkt het net een mooi plastic uitbouw kastje. Schitterend wil ik ook niet zeggen maar het ziet er netjes afgewerkt uit.
Ik kijk binnekort wel ff of ik een foto van die ingebouwde boxen kan maken. Ik heb een gat gemaakt in het binnewerk en op de plekken waar de schroeven van de boxen komen heb ik van een bezemsteel verhogingtjes gemaakt omdat de box natuurlijk te diep is voor mijn deur. Dit ziet er natuurlijk niet uit, maar ik had nog isolatieband wat precies even breed was als de uitbouw (wat de box dus uit de deur steekt) en dit is netjes grijs zoals mijn deur en omdat het precies breed genoeg was lijkt het net een mooi plastic uitbouw kastje. Schitterend wil ik ook niet zeggen maar het ziet er netjes afgewerkt uit.
2cv az 1968
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Tja het is voor mij heel simpel. Ik heb liever dat ze gewoon mijn deur open doen en zien dat er niks te jatten valt dan dat ze mijn dak aan stukken snijden en gestart krijgen ze de mijn eend niet zo snel dus............maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Wat de verzekering betrefd, hoe weten dien dat mijn auto niet op slot stond
2cv az 1968