radio

Aansluiten van een radio, extra luidsprekers, versterkers, etc.
Gebruikersavatar
Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Berichten: 1712
Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
Locatie: Ergens in't midden
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » wo 27 aug, 2003 22:59

Ik woon midden in Utrecht en heb de radio zo gemaakt dat ik hem vrij snel uit de auto kan halen. Door een stekker los te halen en de antennestekker er uit te trekken. Een eventuele dief ziet dan alleen een hoop draadjes en een lege radiohouder. De radio ligt dan veilig thuis.

Hanzzl

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 439
Lid geworden op: do 13 mar, 2003 17:29
Locatie: wellen

gh

Bericht door hanzz » za 30 aug, 2003 19:28

ik heb t voedsel voor m'n radio bij de remlichtenschakelaar vandaan gehaald werkt ook goed ( nee, niet alleen als je die pedaal intrapt) :lol:

Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » za 30 aug, 2003 21:10

Heb je die wel gezekerd..?
Wat brengt morgen.???

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 439
Lid geworden op: do 13 mar, 2003 17:29
Locatie: wellen

Bericht door hanzz » za 30 aug, 2003 23:22

ja, in de draad van die radio is een zekering ingebouwd, in zo een verdikkingske wat ge kunt openschroeven... :lol: :lol: :lol:

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » di 2 sep, 2003 17:04

ik heb echt een leuk systeempje gemaakt ik heb een klein kistje in elkaar gezet daar mijn radio ingebouwd en aan de zijkant stekkers. ik heb daarvoor 5 polige xlr stekkers gebruikt deze worden gebruikt in de theater techniek een kabel naar achteren voor mijn bas kist en een kabel naar vooren waar deze word opgesplits naar twee speakers ik heb dat kistje onder mijn stoel gelegd zodat ik er nog net met mijn vinger bij kan voor de knopjes niemand ziet het en je hebt toch muziek in de auto. :wink:

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 2 sep, 2003 19:21

Je kunt ook gewoon in een boerendorpje gaan wonen en een wat oudere radio inbouwen.

Bij de buurman hebben ze er namelijk eentje uit zijn nieuwe renault gejat, terwijl mijn eend er nog geen paar meter vanaf stond. :wink:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Cubitus
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 20:34
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Cubitus » di 2 sep, 2003 19:44

Hoi, mijn eend staat altijd open ook in de stad, ik heb een radio met afneembaar front is echt niet duur en dan hoef je niet je halve systeem uit elkaar te trekken als je even in stad moet wezen............misschien een idee voor de rest????
Ik heb zelf ook wel een leuke installatie vind ikzelf. Ik heb een hele goedkope marQuant radio/cd-speler van de kijkshop (zullen de meeste van jullie wel kennen) daaraan zit gekoppeld een alpine versterker 4x 100watt(de mensen met een beetje verstand van autohifi kennen dit merk ook wel) en sony Xplod boxen voor in de deurtjes ingebouwd en achterin ligt een basskist geeft echt een super geluid en niemand die dat lullige marQuant radio/cd-spelertje wil jatten :wink:
2cv az 1968

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » di 2 sep, 2003 19:54

Zat die radio er al in toen wij die micromeeting hadden ?
Afblijven.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 3 sep, 2003 11:50

nee elmer nog niet ik heb hem 1 sept ingebouwd ik had een radio cd speler gekregen van een transport bedrijf. dus zodoende maar als je zoals ik in Amsterdam gaat wonen in het centrum dan is dit ideaal niemand ziet het.
sony Xplod boxen voor in de deurtjes ingebouwd
dit wil ik wel een zien dit wil ik ook doen maar hoe dus heb jee een foto anders kom ik een keer langs

plop
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 11 apr, 2003 12:46
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door plop » wo 3 sep, 2003 12:25

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe je de boxen in de deuren hebt gezet. Dus plaats een foto hier op het forum als je durft :lol:

Plop :twisted:
Plopperdeplop

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 3 sep, 2003 14:02

zoals jullie zien en weten is mijn deur in ieder geval heel erg plat ik denk dat het wel mogelijk is met veel houte ringen enzo beetje ophogen dan alles mooi schuren en lakken en weer tegen je deur aan klikken
oja plop bedankt voor je mailtje was idd niet zo slim

Cubitus
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 20:34
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Cubitus » do 4 sep, 2003 19:49

Hoi,
Ik kijk binnekort wel ff of ik een foto van die ingebouwde boxen kan maken. Ik heb een gat gemaakt in het binnewerk en op de plekken waar de schroeven van de boxen komen heb ik van een bezemsteel verhogingtjes gemaakt omdat de box natuurlijk te diep is voor mijn deur. Dit ziet er natuurlijk niet uit, maar ik had nog isolatieband wat precies even breed was als de uitbouw (wat de box dus uit de deur steekt) en dit is netjes grijs zoals mijn deur en omdat het precies breed genoeg was lijkt het net een mooi plastic uitbouw kastje. Schitterend wil ik ook niet zeggen maar het ziet er netjes afgewerkt uit. :D
2cv az 1968

Gebruikersavatar
Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Berichten: 1712
Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
Locatie: Ergens in't midden
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » vr 5 sep, 2003 13:42

Cubitus schreef: " Hoi, mijn eend staat altijd open ook in de stad."

Als ik dat doe keert mijn verzekering geen rooie cent uit. Ook niet als de duck daardoor gejat wordt. En mijn eend is geen gratis slaapplaats voor daklozen en junks. Op slot dus.

Hanzzl

Bjorn
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 432
Lid geworden op: ma 7 apr, 2003 15:34
Locatie: Ovezande (zeeland)

Bericht door Bjorn » vr 5 sep, 2003 17:17

hoe weten ze dan dat ie open stond?

Cubitus
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 16 mar, 2003 20:34
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Cubitus » vr 5 sep, 2003 19:27

Tja het is voor mij heel simpel. Ik heb liever dat ze gewoon mijn deur open doen en zien dat er niks te jatten valt dan dat ze mijn dak aan stukken snijden en gestart krijgen ze de mijn eend niet zo snel dus............maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Wat de verzekering betrefd, hoe weten dien dat mijn auto niet op slot stond :?
2cv az 1968

Gesloten