Pagina 4 van 4

Geplaatst: za 24 mar, 2012 00:42
door theoenmarion
Heeft iemand een duidelijke foto waarop te zien is hoe de veer is bevestigd? Ik heb twee nieuwe veren, maar behoren die op een as?

Geplaatst: za 24 mar, 2012 08:32
door David
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb het ooit geprobeerd, wat een K klus!

Geplaatst: ma 26 mar, 2012 18:03
door theoenmarion
Ik wil vanavond proberen het veertje er op te frunniken! Maar zitten er nu twee veertjes op, of een?

Geplaatst: ma 26 mar, 2012 19:10
door David
Persoonlijk dacht ik 1, maar ben niet 100% zeker.

Veertje

Geplaatst: ma 26 mar, 2012 19:52
door theoenmarion
David schreef:Persoonlijk dacht ik 1, maar ben niet 100% zeker.
Ja, denk ik ook, maar de chokeklep blijft om een of andere reden nog hangen.

Geplaatst: zo 13 mei, 2012 18:39
door David
Ben je er al uit?

Gemaakt?

Geplaatst: zo 13 mei, 2012 18:50
door theoenmarion
Ja, ik heb een oude carburateur als voorbeeld gevonden. Alleen als ik nu gas bijgeef, met koude motor, slaat hij af. Net of hij valse lucht zuigt! Dit moet ik nog zien op te lossen.

Geplaatst: ma 14 mei, 2012 10:31
door achtpeter
Komt vaker voor als er veel aan een carburateur gesleuteld is. In veel gevallen is dan de gasklepaanslagschroef veel te ver ingeschroefd. Hij lijkt dan mooi stationair te lopen, maar feitelijk staat de gasklep voorbij de gaatjes van het stationair systeem vlakbij de carburateurvoet. Je hele stationaire systeem is daardoor uitgeschakeld, het slecht oppakken dat je beschrijft is daarvan het gevolg. Dus terug naar de basisinstelling en vandaar voorzichtig je mengselschroef en aanslagschroef regelen.

Probleem carburateur

Geplaatst: ma 21 mei, 2012 16:50
door Deuche
Heb ook. Een probleem metmijn eend hier in frankrijk
Wil niet constant stationeer lopen soms gieren dan weer afslaan .ben al bij een aantal eendespecalistengeweest in frankrijk maar lost niks op al verschillende caburaters er oop gehad, alle soorten benzine geprobeert en zelf ook al veel aan het afstellen
Wie weet raad.
Bedankt vast
Deuche