Leuk om eens terug te lezen!
Hilke, je bent nu langer als een jaar onderweg. En dat in het zilte Zeeuwse land, en ( zoals ik het lees) rijdt je de eend dagelijks.
Ik was gewoon eens benieuwd hoe je eend het houdt, en wat je zoal in onderhoud/mankementen bent tegen gekomen afgelopen jaar..
Even voorstellen Gele Eendje! :D allereerste auto
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
Bwooooh, Zeeuw!?!?!?! Immidels ben ik naar Rotterdam verhuisd! Zo'n kleine 800 meter van het Eendeëi :p.
Mijn eendje rijdt heerlijk. Ik ben er alleen mee naar Spanje geweest voor de wereldmeeting, zonder problemen!
Ook ben ik menig andere meeting afgegaan met de gele, en 't ding heeft haar eigen Facebook pagina. "gele eend"
Omdat ik anders mijn eigen facebook pagina te vol zou zetten met eend-gerelateerde dingen!
Ik heb immiddels onwijs veel meegemaakt (zoals vorige week vrijdag nog, toen ik een noodstop maakte
en mijn versnellingsbak ging steigeren.) Een bougie die eruit knalt, een plots openwaaiend dakje (buitensluiter) en ga zo maar door.
Ze staat nu veilig en droog onder de Plus bij Plein 1953. De parkeerwachter maakte de opmerking:
"tjah, eigenlijk mag je niet lange termijn parkeren hier. Marruuh, zo'n leuk ding mag wel blijven" Waarop ik 'm vragend aankeek, Ik of auto
Voor de rest heb ik nog steeds geen bodemplaten. Zo blijft het water er niet instaan laten we maar zeggen .
Zodra het bestedingspakket wat meer ruimte geeft (ben freelance webdesigner, iemand nog een site-je nodig? of huissijltje? huhu ) ga ik aan die bodem beginnen.
Geinig feitje: Toen ik eenmaal naar een mooie DS had gekeken op internet en 's avonds tegen m'n lief zei:
"goh, is ook wel mooi om te hebben." Startte ze de volgende ochtend écht niet.
(puntjes gesteld, carb gefriemeld, van alles n nogwat. na 4 weken
uitendelijk vreemde motor erin gezet, mat zelfde carb, benzinepomp,
puntjes etc.)
Vorige week vrijdag gekeken naar een Saab 96, omdat ze zo leuk zijn! Poef, versnellingsbak ontregeld.
Ze hoort me dus kennelijk
't sleutelen gaan me voor de rest ook heel goed af, beter dan ik me eigenlijk had voorgesteld.
Ik kan niet wachten tot het meeting seizoen weer begint, lekker onderweg met als eindbestemming een nest vol met soortgenootjes is toch het mooiste wat er is?