restauratie 2cv6 mat zwart
-
- Regelmatige poster
als ge wilt kom ik dit weekend eens langs, dan kunnen we samen zoeken.my 2cv is 2 fast 4 you schreef:hallo weer even geleden . ik zit met het probleem dat m'n motor niet aanslaat na 10 jaar stil staan. iemand ideeen wat ik het best controleer en reinig. remmen zijn opgegoten . klaar voor een ritje zonder deuren of motorkap.
mail of bel maar als het past.
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
thanks voeteir voor het aanbod . maar was bezig met een 123 ignition te installeren laatst. nu die er in zit start die meteen . hier het filmpje.
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v ... heater[url]
werkt dit filmpje zo niet doe ik iets verkeerd. ik zag dat dit bij hilke lukte.
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v ... heater[url]
werkt dit filmpje zo niet doe ik iets verkeerd. ik zag dat dit bij hilke lukte.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
waarom geen kaki velgen dan?my 2cv is 2 fast 4 you schreef:hey azuiper leuk idee die zwarte velgen maar de auto is al zwart. en anders word het echt veel te donker. zal dus lichter worden. ondertussen aardig bezig geweest. m'n stoelen worden nog met kaki leder overtrokken.
dyane 6 1974
dyane 6 1981 (papieren)
2cv AZ 1965 (restaureren)
2cv charleston 1985 (custom project)
dyane 6 1981 (papieren)
2cv AZ 1965 (restaureren)
2cv charleston 1985 (custom project)
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
ondertussen bezig met allerhande kabels.
-12 volt vooraan. radio.
- 2de interieurlampje die ik ook zou willen laten aangaan als de deur open gaat .
-achteruitrijlicht.
- mistlicht vooraan.
- sensorflens
zijn er mensen met ervaring met zo een flens. de nederlandse leverancier is al lang gestopt en via conrad moet ik alles apart kopen. voor mij maakt het niet echt uit of ze zwart of wit of chroom zijn . als ze maar werken.
ik zag ook van het merk racing gauge of zo een heleboel meters voor scherpe prijzen
foto's volgen
-12 volt vooraan. radio.
- 2de interieurlampje die ik ook zou willen laten aangaan als de deur open gaat .

-achteruitrijlicht.
- mistlicht vooraan.
- sensorflens
zijn er mensen met ervaring met zo een flens. de nederlandse leverancier is al lang gestopt en via conrad moet ik alles apart kopen. voor mij maakt het niet echt uit of ze zwart of wit of chroom zijn . als ze maar werken.
ik zag ook van het merk racing gauge of zo een heleboel meters voor scherpe prijzen
foto's volgen
-
- Gebruiker
ik heb een selfie

een extra boite voor extra dingetjes zoals de binnenverlichtings relais en mistlicht relais.

hier een video'tje hoe m'n binnenverlichting werkt nu.
als ik de ene aansteek gaat de andere ook aan. en als ik de deur open doe gaan ze alletwee aan.
View My Video

een extra boite voor extra dingetjes zoals de binnenverlichtings relais en mistlicht relais.

hier een video'tje hoe m'n binnenverlichting werkt nu.
als ik de ene aansteek gaat de andere ook aan. en als ik de deur open doe gaan ze alletwee aan.
View My Video
-
- Gebruiker