Jb Customs Dyane
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ik heb niet zoveel zin om hele verhalen te typen, maar foto' s vertellen genoeg. en als er vragen zijn hoor ik het wel!
t scheelt toch best veel:
dyane weer verder gestript:
toen naar buiten, rond om het dak kaal schuren, aangezien dat er weer af moet haha:
en dat was het tot nu toe, 2 halven dagen werk geweest. en zometeen maar weer verder!. hopelijk dit weekend compleet in stukjes!
t scheelt toch best veel:
dyane weer verder gestript:
toen naar buiten, rond om het dak kaal schuren, aangezien dat er weer af moet haha:
en dat was het tot nu toe, 2 halven dagen werk geweest. en zometeen maar weer verder!. hopelijk dit weekend compleet in stukjes!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
dat blijft het zelfden, alleen mn velgen zijn 10cm naar buiten verbreed. dus mn spatborden moeten ook nog 5cm breder worden aan elke kant haha.Green-Duckman schreef:Ha Joey,
Tja ik had wel een vraag.
Hoe gaa je dat met je chassis en met de draag armen doen.
Worden die ook verbreed of ....?
dyane is ookweer wat verder uit elkaar!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ik zou deze graag channelen, maar dan past mijn motorblok er al helemaal niet in,LPGo schreef:Nog even een vraagje? waarom heb je deze niet ge-channeld???????
Of zie ik het verkeerd ??
nu gaat het nog net onder de kap, helaas! maar liever ook nog flink gas kunnen geven als alleen maar laag en langzaam
-
- Regelmatige poster
toch nog een update, weer flink gelast en geslepen maar het schutbord is weer dicht, en ben nu bezig met de stuurkolom te plaatsen, al kom ik eigenlijk plek tekort!
het zal komende tijd iets rustiger zijn omdat ik een 2 erg drukke maanden tegemoed ga, en vandaag/komende dagen niet zoveel wil slijpen van wege dit beestje op mn arm: