Pagina 4 van 4
Geplaatst: di 7 jun, 2016 23:22
door marcopr
groot gelijk! Koets ziet er al verschrikkelijk mooi uit!
Geplaatst: zo 14 aug, 2016 21:33
door canard-bizar
Geplaatst: zo 6 nov, 2016 17:31
door canard-bizar
Geplaatst: zo 6 nov, 2016 17:37
door canard-bizar
btw...zou er soms iemand weten waar het scharnierpuntje van het gaspedaal precies moet vastgelast worden aan de voetenbak???
Of waar je dat ergens kan terug vinden want het was helemaal losgerot dus kon er niet meer op voortgaan...
Geplaatst: zo 6 nov, 2016 19:45
door Geert
Netjes !
Zie er prima uit.
Dat scharnier , ik kan het morgen wel even voor je opmeten.
Eigenlijk is dat niet zo erg moeilijk, het moet onder het gat waar de gasstang doorgaat , helemaal onderaan de voetenbak.
Maar ik zal het voor de zekerheid even opmeten.
Geplaatst: zo 6 nov, 2016 19:55
door Geert
Geplaatst: zo 6 nov, 2016 20:13
door canard-bizar
Geert schreef:Ik weet niet of je hier wat aan hebt .
Jazeker daar heb ik wat aan,is al heel wat duidelijker nu
Dat gat waar de gasstang doorgaat zit er zelfs niet eens in
ik denk dat die voetenbak eigenlijk voor een gewone 2pk is met hangend pedaal....
Zal ik ook nog moeten maken dus.
Hartelijk dank Geert.
Geplaatst: ma 7 nov, 2016 17:24
door Geert
Moet ik nog meten, of weet je het wel ?
Geplaatst: ma 7 nov, 2016 17:28
door Geert
canard-bizar schreef:
ik denk dat die voetenbak eigenlijk voor een gewone 2pk is met hangend pedaal....
Ja, klopt .
Geplaatst: ma 7 nov, 2016 22:21
door canard-bizar
Geert schreef:Moet ik nog meten, of weet je het wel ?
Laat maar hoor,bedankt.
Het is mooi duidelijk op de foto te zien.
grtz.
Geplaatst: do 2 nov, 2017 17:19
door canard-bizar
Terug van weggeweest!!!
Eindelijk weer eens wat kunnen voortdoen aan de AK,heeft bijna een jaar stilgelegen door vanalles en nog wat.
Eerst een eend van een vriend volledig opgemaakt en daarna mijn eigen daily mogen redden,nieuw chassis en versnellingsbak plaatsen en ondertussen maar ineens de hele auto volledig in orde gezet.Dat ging dus allemaal even voor.
Een eendrijder weet altijd wat gedaan in zijn vrije tijd dus
1 A-stijl is al gemaakt alsook het scharnierplaatje eraan,dan de voetenbak aangepast want het was er eentje van een gewone eend met hangend pedaal.
Ben nu bezig de andere dorpel aan het steken.
Geplaatst: do 2 nov, 2017 17:34
door Geert
Je kunt het wel !
Geplaatst: zo 10 dec, 2017 12:04
door canard-bizar
Geplaatst: zo 10 dec, 2017 12:19
door canard-bizar
Alle poly eraf gehaald achteraan,al een geluk dat alles er in grote stukken vrij gemakkelijk los kwam.
De laadvloer en de binnenkassen zijn verbazend goed eronder,slechts 2 kleine gaatjes en een boel blutsen natuurlijk.
Het mag al eens meevallen ook
Blijft mij echt een raadsel waarom ze dat ooit gedaan hebben??
De andere a-en b-stijl zijn ook hersteld,wel nog wat extra werk gehad daar want ze waren wat geplooid van het ongeval en op het eerste zicht was dat eigenlijk niet meteen te zien.
Anyway,ik heb de voetenbak en de dorpel ineens in dinitrol gespoten ook vooraleer ik ze er heb ingelast,zo zit het spul mooi overal op binnenin.
Dan nog het schutbord hersteld ook,er was ooit een batterijschakelaar geplaatst en de gaten daarvoor waren niet geboord maar precies uitgebeten van de ratten
Ineens dichtgelast dan maar,er zat trouwens origineel al zo'n schakelaar in dus één is wel voldoende denk ik
Het stuk onder de voorruit is er ook uit intussen.
grtz
Geplaatst: zo 10 dec, 2017 12:23
door canard-bizar