het grote tuning topic
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb ook BX stoelen. Ze zitten ook 4cm boven de bodemplaten door het frampje. en bij mij zitten ze precies goed. Ik zie alles nog.flusc schreef:ik heb ook een frame gemaakt voor bx stoelen , nu dit was maar 4 cm hoog en moet zeggen dat dit net iets te weinig is ...
ik zie de "neus" van men eendje niet meer, dus nu even de bank er terug in en dan naar de keuring en dan zal ik wel iets zoeken om te een beetje op te hogen.
je mag ze toch wel 8 à 12 cm boven je koets zetten...
nou ja, jullie nederlanders zullen wel een stuk groter zijn dan mij

Mijn lengte is een kleine 1.90.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Gebruiker
ok goed, bedankt,ik heb ongeveer een definitieve beslissing genomen wat ik allemaal ga doen en hoe het te financieren: Kuipstoelen,stereo, sportstuur,sportpedalen,burton velgen(of andere die passen,ik sta open voor suggesties) traanplaat dashboard + interieur en nieuwe instrumenten(benzinemeter + kilometerteller uit mini of burton of iets anders als het maar rond en mooi is) eventueel elektrisch ruitenwisserpompje en een soort van schakelaar in plaats van contactslot om te starten,en als laatste een elektronische ontsteking.Wat ik aan de buitenkant ga doen weet ik niet precies,wan ik vrees dat dit allemaal op maat gemaakt zal moeten worden en enorm veel zal kosten,dus iemand suggesties.Als iemand nog goeie ideeen heeft of vind dat iets weg moet of er bij moet,laat maar weten. o ja iemand een idee hoe het aluminium heet waarop een soort van cirkeltjes staan.Dit vind ik ook mooi in plaats van traanplaat 

jah dat bdoel ik nu met grote menschenPunky schreef:Ik heb ook BX stoelen. Ze zitten ook 4cm boven de bodemplaten door het frampje. en bij mij zitten ze precies goed. Ik zie alles nog.flusc schreef:ik heb ook een frame gemaakt voor bx stoelen , nu dit was maar 4 cm hoog en moet zeggen dat dit net iets te weinig is ...
ik zie de "neus" van men eendje niet meer, dus nu even de bank er terug in en dan naar de keuring en dan zal ik wel iets zoeken om te een beetje op te hogen.
je mag ze toch wel 8 à 12 cm boven je koets zetten...
nou ja, jullie nederlanders zullen wel een stuk groter zijn dan mij![]()
Mijn lengte is een kleine 1.90.

vroem vroem
-
- Veelvuldig poster
kijk hier eens: http://www.hoffmann2cv.de/
heeft het eend en ander op gebied van tuning
greetz Rusty
heeft het eend en ander op gebied van tuning
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Heavy user
Over de velgen: er is maar heel beperkt keus in velgen voor de Eend. Je kan de velgen nemen die jij noemde, maar ook die van de GS als ik me niet vergis. Verder heb ik ooit een kitcar gezien met (als ik me niet vergis) aluminium velgen. Die velgen zijn een beetje jaren '70-achtig en verkrijgbaar in Duitsland.
Verder heb ik op het WWW nog een ander soort velgen gezien met een gat in het midden.
Verder heb ik op het WWW nog een ander soort velgen gezien met een gat in het midden.
Afblijven.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
GS velgens passen niet onder een eend. (wel met ami super voorras) Ze lopen aan tegen je fusseestukken. Achter kunnen ze wel maar moet je de bumpstopts gedeeltelijk wegflexen. Ik heb ze er ook onder zitten.
Er zijn inmiddels adapters op de markt om je eend te kunnen voorzien van diverse moderne LM velgen bijv. van de Smart. Maar ook 4 gats velgen.
Vroeger werden er wel LM velgen verkocht voor de 2cv en GS van Delta Mics, een Frans bedrijf.
Er zijn inmiddels adapters op de markt om je eend te kunnen voorzien van diverse moderne LM velgen bijv. van de Smart. Maar ook 4 gats velgen.
Vroeger werden er wel LM velgen verkocht voor de 2cv en GS van Delta Mics, een Frans bedrijf.
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
heb zelf getinte ruiten rondom behalve voorruit, de wetswijziging 12 januari 2005 beschreef dat het tinten van ramen NIET meer mag met folie of andere verzinsels wel mogen de ruiten bij een speciaal bedrijf voorzien worden van een coating daar kunnen ze je wel vertellen hoe donker ze mogen worden. voor de keuring heb ik een extra setje ramen liggen die ik er dan opschroef met donker glas kom ik er anders niet doorheen.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Yo 2cv6special,2cv6spécial schreef:OK,maar weet iemand hoe dit aluminium heet met die cirkeltjes in,je weet wel wat ik bedoel.Ik zou zeggen ik post een foto maar omdat ik de naam niet vind vindt ik ook geen foto
Ik zou het niet weten (ondanks vliegtuig aluminium gebruiker)(wordt niet gebruikt bij vliegtuigen) maar wat wel werkt / mooi is, is blank alluminium pakken en d.m.v. een mal een persoonlijke tekening of b.v. 2CV6 Special erin te zandstralen!!
Suc6 met verder zoeken.
M.
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.
-
- Gebruiker
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
even over het tinten van ramen, Ik heb in mijn auto (niet mijn eend) getinte ramen zitten alle ramen alleen de voorruit niet, de dekking is 70 %
Mijn zwager plakt die folie. en je krijgt een goedkeurings certificaat, dat het mag van de RDW ????
Nu het volgende ik ben vorige week in een fuik gereden van de RVI en dat wil je dan niet (geloof me) dat kost je een heleboel geld. De officier van Justitie was daar terplaatsen en kon het gelijk afwerken aanvechten heeft geen zin HET MAG GEWOON NIET ook niet met certificaat.
Wel is toegestaan achter(zij) ruiten. Mits je spiegels hebt.
kosten voor de bon € 360,-
groetjes
inmijneendje
Mijn zwager plakt die folie. en je krijgt een goedkeurings certificaat, dat het mag van de RDW ????
Nu het volgende ik ben vorige week in een fuik gereden van de RVI en dat wil je dan niet (geloof me) dat kost je een heleboel geld. De officier van Justitie was daar terplaatsen en kon het gelijk afwerken aanvechten heeft geen zin HET MAG GEWOON NIET ook niet met certificaat.
Wel is toegestaan achter(zij) ruiten. Mits je spiegels hebt.
kosten voor de bon € 360,-
groetjes
inmijneendje
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Moet de officiele bon nog krijgen, kan dan nog bezwaar aantekenen en voorlaten komen, maar dat had geen zin hebben ze mij al verteld omdat de officier er terplaatsen bij was. Wat precies op het verbaal komt te staan weet ik niet, maar het wordt iets in de trand van"Verboden middelen" want daar hadden ze het over.
groetjes
inmijneendje
groetjes
inmijneendje