vandaag druk geweest met de binnenkant van mijn dyane.. Kofferbak was wat ontverft door de jaren heen, dus een verse laklaag aangebracht in het oh zo blauwe bleu myosotis
Vandaag de caravan weer uit de schuur gehaald en lekker gewassen voor de waggelmeeting, gelijk ook even een testrit gemaakt om te kijken of het nieuwe chassis de caravan wel kon houden, enja hoor alles oke en chassis nog helemaal in oorspronkelijke staat.
Heb ik verdikkeme net mijn eendje gewassen, zit ze in 5 minuten alweer onder de vliegen...
Vandaag heb ik trouwens een hele tank leeggereden in mijn eendje, heerlijk! Dat doet een mens goed.
Ow deze kwam ik nog tegen, was vorige week zondag geloof ik. Twee auto's gewassen, schitterend weer en schitterende foto's. David en Goliath [David wint toch?]
De eend is niet te koop. Vorige week donderdag kon ik hem ook al verkopen. Een man in Heeze hield mij aan op de weg en vroeg of hij dus te koop was. Zelf was ie in het bezit van een bestel eend uit 1962.
Ik heb hem nu 8 maanden en heb er al veel aan gesleuteld om hem rijdend te houden. Komende zondag ga ik de eerste rit met de EEEC rijden, met de eend rij ik trouwens dagelijks naar mijn werk (15min) rijden.
Maar natuurlijk Frank mag je een keer komen kijken, je bent altijd welkom andere liefhebbers trouwens ook.
Hier tevens nog een paar foto's van een oldtimer evenement 'Lac de Madine':
Vandaag is de spuiter langs geweest om te kijken hoe hij alles mooi gaat maken, daarvoor een aantal onderdelen in elkaar gezet... OOOOH's en AAAAAh's zijn toegestaan