Restauratieverslag Ons M'arie (veel foto's)
-
- Moderator
Zie ik hem morgen? Meharuudje, maak je borsten maar nat!
Op de Amarkt verkopen ze ook origineel spul, mét als extra accesoire roest (ook 100% origineel!)
Op de Amarkt verkopen ze ook origineel spul, mét als extra accesoire roest (ook 100% origineel!)
Laatst gewijzigd door the Nosepicker op vr 17 mar, 2006 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- André Post
- Heavy user
Het zijpaneel steekt een eind onder het dashbord paneel.Punky schreef:Wat zou het probleem dan kunnen zijn. Raamframe zit toch hoger als die panelen?André Post schreef:Ik heb eerst de zijpanelen gemonteerd voor het raamframe.
Verwacht je daar geen problemen mee?
Dan zit je met zo'n 4 meter flexibel plastic wat onder het dashbord, maar over de kuip moet.
Bovendien heb ik zelf eerst wat afdichting aangebracht onder het dashbordpaneel om
overmatige ventilatie tegen te gaan.
Maar ja, ik rijdt ook in de winter.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Korte update:
De stoelen en de achterbank zit gemonteerd. Ook zitten de achterklep en de voorruit op hun plek. Als het weer meezit zullen de zijpanelen gespoten kunnen worden en dan is al het spuitwerk af.
Verder is P.Senior al bezig met diverse aanpassingen. Die dus hartstikke origineel zijn.
Onze Boyke heeft de mehari al goedgekeurd en is serieus niet meer van de achterbank te krijgen. Als we hem er al uit krijgen en we kijken ff niet probeert meneer alweer in de mehari te kruipen om te rusten op de achterbank. Dus we hoeven straks niet bang te zijn dat hij er tijdens een rit uitsrpingt.
De stoelen en de achterbank zit gemonteerd. Ook zitten de achterklep en de voorruit op hun plek. Als het weer meezit zullen de zijpanelen gespoten kunnen worden en dan is al het spuitwerk af.
Verder is P.Senior al bezig met diverse aanpassingen. Die dus hartstikke origineel zijn.
Onze Boyke heeft de mehari al goedgekeurd en is serieus niet meer van de achterbank te krijgen. Als we hem er al uit krijgen en we kijken ff niet probeert meneer alweer in de mehari te kruipen om te rusten op de achterbank. Dus we hoeven straks niet bang te zijn dat hij er tijdens een rit uitsrpingt.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
http://p2cv.photosite.com/~photos/tn/13 ... 010000.jpg
zou ik zo laten... fleurt je tuin op!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat was bij ons ook het plan. We hebben ook geopperd om er een HY tegenaan te plakken. Dan zie je nog minder hout.rocco schreef:http://p2cv.photosite.com/~photos/tn/13 ... 010000.jpg
PuNk RoCK LosEr
-
- Gebruiker
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Foto's van vandaag:
Grote foto's:
http://p2cv.photosite.com/OnsMarie/?page=7
En het is nu bijna zeker dat het Citroen-virus ook honden kan besmetten. Boyke heeft vandaag 4 uur in de mehari liggen zonnen. Hij is er 3 minuten uitgeweest, maar wist niet hoe snel hij weer terug moest kruipen.
Grote foto's:
http://p2cv.photosite.com/OnsMarie/?page=7
En het is nu bijna zeker dat het Citroen-virus ook honden kan besmetten. Boyke heeft vandaag 4 uur in de mehari liggen zonnen. Hij is er 3 minuten uitgeweest, maar wist niet hoe snel hij weer terug moest kruipen.
PuNk RoCK LosEr
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: