Punky's Motorrevisie
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
dat stralen heeft wel een heel erg doffe finish achtergelaten op de koppen. Vraag me af of dat netjes blijft. Met wat zijn ze gestraald? Zeker geen glasparels schat ik zo in..
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Hoe ze het gestraald hebben weet ik niet. En ik ben bang dat ze er over een tijdje niet meer zo uitzien. Maar als je weet hoe de koppen er eerst uitzagen, dan is dit al een hele verbetering. Het ging me er met name om dat alles weer goed schoon was.
gelukkig komen er platen omheen, dus als ze vies worden, dan stoor ik me er niet zo aan.
gelukkig komen er platen omheen, dus als ze vies worden, dan stoor ik me er niet zo aan.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Anders in de benzine en dan met perslucht afspuiten?? Had ook wel weer 130 euro gescheeld...Punky schreef:Hoe ze het gestraald hebben weet ik niet. En ik ben bang dat ze er over een tijdje niet meer zo uitzien. Maar als je weet hoe de koppen er eerst uitzagen, dan is dit al een hele verbetering. Het ging me er met name om dat alles weer goed schoon was.
gelukkig komen er platen omheen, dus als ze vies worden, dan stoor ik me er niet zo aan.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
klepslijppasta en zuignapje: 30 euro oid bij brezanPunky schreef:Nee, want dan had ik ook alle gereedschap moeten kopen om de koppen te slijpen en alle tapeinden weer goed te draaien. Dus heb geen spijt van mijn 130 euro hoor.
tapsetje: 12,50 bij de gamma
snijmoer M7 los goede kwaliteit zo'n 10 á 15 euro
kom je op 50 euro uit
misschien IDtje voor de volgende keer?
welke onderdelen heb je nog nodig dan?
Ami 8 break
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Waren ze niet zo schoongeweest, maar misschien ideetje voor de volgende keer ja.
Trouwens mijn schroefdraden zijn ook opnieuw getapt en zo'n set is ook aan de prijs.
Ik heb helaas geen foto van voor de revisie, maar deze koppen waren echt smerig.
Je hebt toch ook iets nodig om die veren terug te krijgen?
Trouwens mijn schroefdraden zijn ook opnieuw getapt en zo'n set is ook aan de prijs.
Ik heb helaas geen foto van voor de revisie, maar deze koppen waren echt smerig.
Je hebt toch ook iets nodig om die veren terug te krijgen?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Vandaag een poging gedaan om de keerringen eruit te halen. Zowel door voorzijde als de achterzijde. Ik heb een klein gaatje geboord en er vervolgens een schroef ingezet en met een tang getrokken. Ik krijg er echter voor en achter geen enkele beweging in. Ik trek elke keer de schroef eruit, waardoor het gat alleen maar groter wordt. Schiet niet echt op dus.
Is er een manier om die dingen eruit te krijgen???
Wie tips heeft voor het monteren van de nieuwe keerringen, voel je vrij om ze te plaatsen, want dat moet dus ook gebeuren.
Alvast bedankt.
Is er een manier om die dingen eruit te krijgen???
Wie tips heeft voor het monteren van de nieuwe keerringen, voel je vrij om ze te plaatsen, want dat moet dus ook gebeuren.
Alvast bedankt.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!