Frank koopt Deusjevoo!!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hele vooruitgang!Yannick schreef:Nee hoor, ik kom nog wel eens sleutelen. Altijd geweldig om een professioneel hydraulicus aan het werk te zien. Ik heb nu trouwens een kapotte jeans als werkbroek i.p.v. dat belachelijke shortje!
waarom wilt ge komen helpen? Voor de prachtige omgeving, de sexy 20-jarige schone bleu celeste of voor mijn o-zo-origineel gescheld?

(of om schroeven vast te houden?)
1977 Mehari
-
- Regelmatige poster
Hee Frank, PROFICIAT met je geweldige aankoop, het is een prachtexemplaar, het is al een stralende eend, met een beetje werk wordt het wel een topeendje!!
De kleur is geweldig om te zien!!Ik wens je er in ieder geval enorm veel plezier ermee, eindelijk is ook jou eendenvirus compleet!!!
Is het rijbewijs al in aantocht??
De kleur is geweldig om te zien!!Ik wens je er in ieder geval enorm veel plezier ermee, eindelijk is ook jou eendenvirus compleet!!!

Is het rijbewijs al in aantocht??
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Reken dan maar op een nieuwe voetenbak, deze is al iemand aan bezig geweest zo te zien....Frank Deusjevoo schreef:
Wat er allemaal aan moet gebeuren om m lang goed te houden:
- koets van het chassis liften om chassis kaal te maken en daarna goed antiroest te behandelen
Frank
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Veelvuldig poster
Jep dat ook, het is wel keihard maar er zit een soort van vouw in. Nieuwe voetenbak: niet geheel maar er wordt waarschijnlijk een plaat ingelast, waar nu een stuk in gepopnageld is.
En het grootste nadeel is het regengootje langs de deuren, wat eraf gerot is. Dit is zeker nog te repareren!
Maar dan is het ook een prachteendje!
Frank
En het grootste nadeel is het regengootje langs de deuren, wat eraf gerot is. Dit is zeker nog te repareren!
Maar dan is het ook een prachteendje!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
Hoi Frank,
Van harte gefeliciteerd met je groene Eendje!
Volgens mij ben je enorm lang bezig geweest om er één te vinden maar het is je toch gelukt.
Je eerste eigen auto vergeet jeje leven niet meer. Heel veel plezier ermee.
Groeten, Peter.
PS. Heb je gelijk een goede reden om "wat" overuren te maken.
Van harte gefeliciteerd met je groene Eendje!
Volgens mij ben je enorm lang bezig geweest om er één te vinden maar het is je toch gelukt.
Je eerste eigen auto vergeet jeje leven niet meer. Heel veel plezier ermee.
Groeten, Peter.
PS. Heb je gelijk een goede reden om "wat" overuren te maken.

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
super duck man, van harte
je hebt zo te lezen wel weer voldoende te doen de komende tijd. En als je je rijbewijs gaat halen, gewoon zeggen dat je het wel moet halen omdat je van de zomer in je eend op vakantie gaat. Heb ik ook gedaan en ik had het in 1 keer, lol.
maar, je carb en andere motordelen kun je goed schoonkrijgen met "Brake-Cleaner" te koop bij de brezan enz. Alleen wel de asjes weer ff invetten als je m gaat monteren, want dat spul ontvet echt erg goed.
SUCCES ermee
Greatnix Spookeend
je hebt zo te lezen wel weer voldoende te doen de komende tijd. En als je je rijbewijs gaat halen, gewoon zeggen dat je het wel moet halen omdat je van de zomer in je eend op vakantie gaat. Heb ik ook gedaan en ik had het in 1 keer, lol.
maar, je carb en andere motordelen kun je goed schoonkrijgen met "Brake-Cleaner" te koop bij de brezan enz. Alleen wel de asjes weer ff invetten als je m gaat monteren, want dat spul ontvet echt erg goed.
SUCCES ermee
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Nee niet doen juist!!!! Een kennis van mij heeft ook een rijschool, en zij geven juist mensen die met de auto op vakantie gaan een wat kritischere beoordeling, omdat [zeker als je naar verre laden gaat], dat heel gevaarlijk kan zijn!!! Als advies hebben ze mij gegeven: zeggen dat je met je ouders op vakantie gaat, en dat je al een auto voor je 18e hebt gekregen en er heel graag mee naar de supermarkt wilt gaan. Maarja, misschien verschilt dit juist per rijschool weer...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mooie eend! Volgens mij is bijna iedereen het er wel over eens dat dit de ultieme kleur voor een eend is!
Had hij al niet een tijdje stil gestaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik bijna overwogen deze eend te kopen, want ik kan me die advertentie nog goed herinneren, met dat speelgoed op de voorgrond en die dyane op de achtergrond.. alleen is dat volgens mij ruim een jaar geleden, toen ik zelf nog geen had ( en geen rijbewijs). Was toch ergens in een uithoek in Groningen?
Trouwens, het dakje hoort dat origineel zwart te zijn? Zelf heb ik oude foto's van een eend van m'n oom, een groene club mét groen dak. Dit moet omstreeks '76 zijn (12-NP-16). Zou ook Vert Tuileries kunnen zijn..
Auto heeft het niet lang volgehouden, na 2 jaar in de sloot gereden, en zoals het toen nog vaak ging ipv restauratie regelrecht naar de sloop.
In ieder geval veel plezier met je 2cv, en hopelijk haal je je rijbewijs in een keer. Met een beetje oefenen in een 2cv, kun je daarna elke auto aan...
Had hij al niet een tijdje stil gestaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik bijna overwogen deze eend te kopen, want ik kan me die advertentie nog goed herinneren, met dat speelgoed op de voorgrond en die dyane op de achtergrond.. alleen is dat volgens mij ruim een jaar geleden, toen ik zelf nog geen had ( en geen rijbewijs). Was toch ergens in een uithoek in Groningen?
Trouwens, het dakje hoort dat origineel zwart te zijn? Zelf heb ik oude foto's van een eend van m'n oom, een groene club mét groen dak. Dit moet omstreeks '76 zijn (12-NP-16). Zou ook Vert Tuileries kunnen zijn..
Auto heeft het niet lang volgehouden, na 2 jaar in de sloot gereden, en zoals het toen nog vaak ging ipv restauratie regelrecht naar de sloop.
In ieder geval veel plezier met je 2cv, en hopelijk haal je je rijbewijs in een keer. Met een beetje oefenen in een 2cv, kun je daarna elke auto aan...
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's