En weer wat verder in de eend
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geen rossters. Ik heb ze een beetje verdiept gebouwd, daarom lijkt het alsof de stof ertussen zit.
Ik heb deze speaker een beetje "gekanteld", is straks wel te zien als het in de eend zit.
Greatnix Spookeend
Ik heb deze speaker een beetje "gekanteld", is straks wel te zien als het in de eend zit.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het was af, op uitgebreid afstellen na dan.
er was geen audio wedstrijd, maar ondanks dat toch met een 3e prijs naar huis gegaan.
Er was een "Show&Shine" contest, en volgens de jury voldeed mijn eend dan wel niet aan "shine" maar wel aan show.
Voor de duidelijkheid, er stonden dus ruim 250 gepoeste wagens te wachten op een beoordeling.
Mijn niet gewassen, en nog met bagger uit de polder erop werd dus 3e, lol. Ik heb onwijs veel bekijks gehad met mijn eend, heel veel leuke reacties ook.
Er zijn nog wat pix gemaakt van die show, ik zal ze nog ff aanpassen en ook nog wel ergens posten (waar mag dat??)
En dan zal ik dit topic ook nog ff "afmaken" met pix en bouwresults en als ik ga afstellen nog wat "finished" pix, ok?
Greatnix Spookeend
er was geen audio wedstrijd, maar ondanks dat toch met een 3e prijs naar huis gegaan.
Er was een "Show&Shine" contest, en volgens de jury voldeed mijn eend dan wel niet aan "shine" maar wel aan show.
Voor de duidelijkheid, er stonden dus ruim 250 gepoeste wagens te wachten op een beoordeling.
Mijn niet gewassen, en nog met bagger uit de polder erop werd dus 3e, lol. Ik heb onwijs veel bekijks gehad met mijn eend, heel veel leuke reacties ook.
Er zijn nog wat pix gemaakt van die show, ik zal ze nog ff aanpassen en ook nog wel ergens posten (waar mag dat??)
En dan zal ik dit topic ook nog ff "afmaken" met pix en bouwresults en als ik ga afstellen nog wat "finished" pix, ok?
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Waarom was ik daar niet bij.. deze modellen, hebben er wel schik van zo te zien
hey echt super man!! mooi gemaakt! en echt leuk dat ze het toch waarderen, dat je met een eend op zo'n meeting komt!!
als er weer zoiets is, hou ons op de hooghte, (als ik dan zelf niet op vakantie ben..) leuk, om naar zoiets met meer eenden heen te gaan!
hey echt super man!! mooi gemaakt! en echt leuk dat ze het toch waarderen, dat je met een eend op zo'n meeting komt!!
als er weer zoiets is, hou ons op de hooghte, (als ik dan zelf niet op vakantie ben..) leuk, om naar zoiets met meer eenden heen te gaan!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja, jongens waarom gaan jullie dan
..
vast niet voor de auto's daar
..
vast niet voor de auto's daar
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
voor die franse dag in oss, tja, er worden tuning clubs aangeschreven en dan kun je dus met je auto gaan als je lid bent van zon club. Ik ben dat dan ook, citrosport, citroen tuning clubje, erg gezellig, en eens niet alleen eenden enz. Ik vind het erg leuk zo ook eens anderen te ontmoeten die veel met hun wagen doen.
Ik ga er nog niet 123 van uit dat de 2cv club een "uitnodiging" zou krijgen, maar ik kan wel es rond vragen tegen die tijd.
Vooralsnog staat er als tuning event waar je met je eend ook heen kunt, Het polder event. Ik weet niet hoe en wat, maar als je meedoet met een audio wedstrijd zou je er wel opkomen denk ik, doe ik ook nl.
Kijk even op www.polderevent.nl voor info.
Greatnix Spookeend
Ik ga er nog niet 123 van uit dat de 2cv club een "uitnodiging" zou krijgen, maar ik kan wel es rond vragen tegen die tijd.
Vooralsnog staat er als tuning event waar je met je eend ook heen kunt, Het polder event. Ik weet niet hoe en wat, maar als je meedoet met een audio wedstrijd zou je er wel opkomen denk ik, doe ik ook nl.
Kijk even op www.polderevent.nl voor info.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed