Interieur camper
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Ik kan in mijn camper (schaalmodel) een plank in de aalkoof aanbrengen die even groot is a;s de 'vloer' van die aalkoof. Schuif die uit en je hebt een bed van 2 bij 1,5 meter !
Dan kan je de treinzit achterin de camper ombouwen tot kinderbedje.
Enige nadeel is dat ik dan geen kastjes kan maken boven het aanrecht en de 'grote' hangkast onthoofd wordt.

Enige nadeel is dat ik dan geen kastjes kan maken boven het aanrecht en de 'grote' hangkast onthoofd wordt.
Afblijven.
-
- Veelvuldig poster
ik vroeg me af waarom jullie niet de derde optie gebruiken, die is veel handiger!
Gewoon een soort hefdak maken, net als bij een vouwwagen. De onderste helft vast maken en als je op de plaats van kamperen komt de rest omhoog steken / uitschuiven.
Ik heb voor de casper en hobbes eend ooit een 2 persoons slaapplatform ontwikkeld dat ik nu aan het aanpassen ben voor de dyane.
Ik haal de rugleuningen van mijn voorstoelen eraf en schuif dan mijn bed uit.
Alle spullen liggen onder het vaste gedeelte van het platform ( achterbank is eruit) die zijn bereikbaar via uitneembare luiken. Omdat de dyane achterin iets hoger en groter is pas ik het nu aan.
Het hele systeem is geklemd en met een half uurtje te demonteren.
We gebruiken het nu al 10 jaar en zijn er zeer tevreden over.
Gewoon een soort hefdak maken, net als bij een vouwwagen. De onderste helft vast maken en als je op de plaats van kamperen komt de rest omhoog steken / uitschuiven.
Ik heb voor de casper en hobbes eend ooit een 2 persoons slaapplatform ontwikkeld dat ik nu aan het aanpassen ben voor de dyane.
Ik haal de rugleuningen van mijn voorstoelen eraf en schuif dan mijn bed uit.
Alle spullen liggen onder het vaste gedeelte van het platform ( achterbank is eruit) die zijn bereikbaar via uitneembare luiken. Omdat de dyane achterin iets hoger en groter is pas ik het nu aan.
Het hele systeem is geklemd en met een half uurtje te demonteren.
We gebruiken het nu al 10 jaar en zijn er zeer tevreden over.
met eendige groeten,