chassiswissel voor steffans gele eend
oh dat kan ook fijn zijn : ) kan je lekker rustig aan doen, alle draadjes goed labelen (en zorg dat labels plakken!!), bij ons viel de helft er dus af
maar toen konden we het gelukkig nog terug zien op foto's..
dus maak heeel veel foto's! hoe alles loopt, en waar alles precies zit, werkt echt handig straks als je hem weer in elkaar mag zetten!
maar toen konden we het gelukkig nog terug zien op foto's..
dus maak heeel veel foto's! hoe alles loopt, en waar alles precies zit, werkt echt handig straks als je hem weer in elkaar mag zetten!
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
wohoo hij zit weer helemaal in elkaar!! (gister al)
heel lang bezig geweest nog met de remmen, we kregen ze maar niet goed ontlucht.. heel vreemd, linksachter bleef er maar lucht uit komen, terwijl er voor en rechtsachter niks meer uit kwam.
de remmen zijn nu nog steeds niet helemaal goed, maar ze waren goed genoeg om er mee naar huis te rijden : )
vandaag nog een keer proberen ze helemaal te onluchten, iemand idee waarom et niet helemaal lukt?
heel lang bezig geweest nog met de remmen, we kregen ze maar niet goed ontlucht.. heel vreemd, linksachter bleef er maar lucht uit komen, terwijl er voor en rechtsachter niks meer uit kwam.
de remmen zijn nu nog steeds niet helemaal goed, maar ze waren goed genoeg om er mee naar huis te rijden : )
vandaag nog een keer proberen ze helemaal te onluchten, iemand idee waarom et niet helemaal lukt?
Ik had met het ontluchten van de voorremmen het probleem dat er maar niets uit wilde komen. En inene een hoop gespetter en daar ging het. Maar dat staat los van jouw probleem.
Zit alles wel goed in elkaar? Niet dat er ergens weer lucht in het systeem komt. Ik neem aan dat je reservoir goed gevuld is en niet leeg staat.
En anders blijven ontluchten zou ik zeggen. En alle 3 de nippels nog een keer.
Zit alles wel goed in elkaar? Niet dat er ergens weer lucht in het systeem komt. Ik neem aan dat je reservoir goed gevuld is en niet leeg staat.
En anders blijven ontluchten zou ik zeggen. En alle 3 de nippels nog een keer.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Even laten rusten en daarna weer proberen, de kleine belletjes voegen zich samen tot grote. Als alles goed dichtzit moet je 'm onlucht krijgen. Misschien kan je proberen met alle nippels dicht een hoop druk erop te zetten en kijken of ie ergens langs lekt.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
ja doen we goed he!
maar we moesten wel, we hadden een deadline.
vakantie is nu afgelopen, als het dan nog niet af zou zijn dan zou het heeel traag gaan er na, en dan kon ik de eend niet meer daar in die werkruimte laten staan.
maar met et onluchten ga ik morgen wel aan de gang!
bedankt voor de tips, ik hoop dat et lukt.
post binnenkort nog wel wat foto's van het hele gebeuren
maar we moesten wel, we hadden een deadline.
vakantie is nu afgelopen, als het dan nog niet af zou zijn dan zou het heeel traag gaan er na, en dan kon ik de eend niet meer daar in die werkruimte laten staan.
maar met et onluchten ga ik morgen wel aan de gang!
bedankt voor de tips, ik hoop dat et lukt.
post binnenkort nog wel wat foto's van het hele gebeuren
hmmm , ik ging net rijden met de eend, remvloeistof halen, voorzichtig gereden enzo, want de remmen zijn nog niet zo best.
maar ging allemaal goed
alleen toen ik hier weer de oprit op reed, viel ineens het glas van men linkerkoplamp er uit
die is nu dus kapot, en dat terwijl we niks met de koplampen hebben gedaan!
hij zat altijd al een beetje los
maar goeie reden om ronde koplampen er op te gaan zetten, of niet??
geen idee hoe duur zo'n glas is
beetje jammer wel
maar ging allemaal goed
alleen toen ik hier weer de oprit op reed, viel ineens het glas van men linkerkoplamp er uit
die is nu dus kapot, en dat terwijl we niks met de koplampen hebben gedaan!
hij zat altijd al een beetje los
maar goeie reden om ronde koplampen er op te gaan zetten, of niet??
geen idee hoe duur zo'n glas is
beetje jammer wel
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
haha nou, dag en nacht ging iets te ver, maar we begonnen wel 's ochtends om 8 uur en we gingen door tot 10 uur 's avondsTruudsje schreef:Jeetje hebben jullie dag en nacht doorgewerkt??? Wel leuk zo met zijn allen flink doorwerken!
iedereen was ontzettend fanatiek!
was zeker leuk
En sorry green-duckman : P maar vind je dat niet mooier? of stiekem wel maar vind je het gewoon verkrachting van een club?
zelf vind ik em er wel mooier van worden, want ik heb nu ook witte koplampbehuizing, bij een gele eend, want hij is vroeger wit geweest.
dus ik kan kiezen, bus Jaune Mimosa halen, en men koplampen verven, en een nieuw glas er in zetten.
of ik zet er mooie ronde chromen koplampen op
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam