Twente Raid 2007 - 2CV club Twente 10-11 november 2007
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Hallo, ook ik heb me net ingeschreven bij Nico voor de twente raid.
Omdat de casper en hobbes eend nog steeds met motorproblemen in de garage staat, sorry ik heb de oplossing wel klaar staan maar even geen tijd, kom ik met Agent Oranje.
Ik kom alleen en ben niet zo'n puzzelaar, daarnaast vind ik het wel eens gezellig om met iemand mee te rijden dus hierbij mijn vraag: Met wie kan ik vanaf de camping ( ik neem aan dat we daar startten?) mee rijden? ik neem zelf een tentje mee of iets dergelijks.
bedankt alvast!
Omdat de casper en hobbes eend nog steeds met motorproblemen in de garage staat, sorry ik heb de oplossing wel klaar staan maar even geen tijd, kom ik met Agent Oranje.
Ik kom alleen en ben niet zo'n puzzelaar, daarnaast vind ik het wel eens gezellig om met iemand mee te rijden dus hierbij mijn vraag: Met wie kan ik vanaf de camping ( ik neem aan dat we daar startten?) mee rijden? ik neem zelf een tentje mee of iets dergelijks.
bedankt alvast!
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zo vandaag weer eens de route bekeken en een aantal zeer goede aanpassingen gedaan!
Dit wordt DE beste raid allertijden! Het is echt fantastisch, een paar hele leuke wegen ontdekt! Niet alleen mooi langs en door schitterende natuurgebieden, maar ook stevig!
Er zou eerst nog een avondetappe plaats vinden, maar de rit is dusdanig stevig en lang dat dit komt te vervallen.
Vuurkorven zijn welkom! BBQ wordt verzorgd, goed overnachten op de boer, en eventueel voor mensen ook nog in een B&B ernaast!
Dus twijfel je omdat je niet in een tent oid wil overnachten, gewoon meedoen, want B&B is mogelijk!
Als we nog een beetje regen hebben de komende weken en dan 10 en 11 november net zulk lekker weer als dit, dan wordt het heel erg gaaf!
Dit wordt DE beste raid allertijden! Het is echt fantastisch, een paar hele leuke wegen ontdekt! Niet alleen mooi langs en door schitterende natuurgebieden, maar ook stevig!
Er zou eerst nog een avondetappe plaats vinden, maar de rit is dusdanig stevig en lang dat dit komt te vervallen.
Vuurkorven zijn welkom! BBQ wordt verzorgd, goed overnachten op de boer, en eventueel voor mensen ook nog in een B&B ernaast!
Dus twijfel je omdat je niet in een tent oid wil overnachten, gewoon meedoen, want B&B is mogelijk!
Als we nog een beetje regen hebben de komende weken en dan 10 en 11 november net zulk lekker weer als dit, dan wordt het heel erg gaaf!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Defenitieve informatie is nu beschikbaar over de Twente Raid
http://www.bloemendal-toertochten.nl/twenteraid.html
Dus meld je nog aan, het is echt de moeite waard!
http://www.bloemendal-toertochten.nl/twenteraid.html
Dus meld je nog aan, het is echt de moeite waard!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb nog een oud dak liggen, het sluit niet perfect, ik heb het niet voor niets vervangen, maar er komt geen water doorheen. maar je kunt hem eventueel wel lenen. ik woon in enschede, en wil hem wel weer graag terug om in de woonkamer op te hangenBasvanEerden schreef:Ik hoop niet op regen! Want dan val ik uit. Ik krijg waarschijnlijk (vanwege mijn werk) het dak niet op tijd af. Kou is niet erg daar kan je je tegen kleden. Maar regen minder.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En waarom heb jij je dan nog niet ingeschreven als je uit Enschede komt!Rossero schreef:ik heb nog een oud dak liggen, het sluit niet perfect, ik heb het niet voor niets vervangen, maar er komt geen water doorheen. maar je kunt hem eventueel wel lenen. ik woon in enschede, en wil hem wel weer graag terug om in de woonkamer op te hangenBasvanEerden schreef:Ik hoop niet op regen! Want dan val ik uit. Ik krijg waarschijnlijk (vanwege mijn werk) het dak niet op tijd af. Kou is niet erg daar kan je je tegen kleden. Maar regen minder.

Maar ik denk dat Bas het dakje voor z'n Burton bedoeld!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Omdat ik nog geen rijbewijs heb, en vooral een olielek, en nog niet genoeg verstand van de motor/koeling(daar zit het in) om het zelf te kunnen fixen. Als ik mijn olielek gerepareerd krijg kom ik zeker! (met chauffeur) maar ik vind het een groot risico om naar bijvoorbeeld duchservice te rijden met een vrij ernstig lekkende oliekoeling.Flying Duckman schreef:En waarom heb jij je dan nog niet ingeschreven als je uit Enschede komt!,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: