Wat is er straks nog ratlook aan je eend? Je gaat hem strak spuiten??
Een goede ratlook ziet eruit alsof hij zo uit een berg afval getrokken is, maar is technisch verder prima in orde. Met strakke lak en een berg chroom is het misschien een beetje een customized duck, maar een rat-duck wordt 't zo niet..
Dan denk ik toch meer aan zoiets:
(niet die skateboarder, maar de bus

)

Ik ben een van mijn Solexen aan 't restaureren, die wordt paars met zilverblauwe vlammen + wat non Solex extra's (=custom) en ik ben een Zwanenhals in orde aan het maken, die heeft alleen een antiroest behandeling gehad, motortje en remmen in orde en er moeten nog nieuwe bandjes op, verder gebeurt er niets aan (=ratlook

.
wow, ik heb straks een ratlook solex, kan ik eindelijk mijn moffenhelm gebruiken! 
)

Als je je eend zo mat blauw laat met wat stickers en meuk erop vind ik hem trouwens ook wel vet (en hij is zo al ratlook

). Met een matzwarte eend is ook niets mis, (erg vet zelfs!!!), ik verbaas me alleen over de naam van dit topic. Excuus voor mijn intermezzo, terug naar andere tijden, terug naar de onze..

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams