Ervaringen om iets achter de eend te koppelen?
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Met de curver kratten ben ik vorig jaar ook mee begonnen. Heel simpel en praktisch. Maar toen was de burton nog in aanbouw. Zelfs deze passen met tent en luchtbed + toebehoren in de achterbak van burton. Maar het wordt wel krapjes.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zoals eerder in dit forum foto's van mijn eend met de kar 
EDIT: Sorry voor het grote lompe formaat

Shot with SAMSUNG SGH-D600 at 2007-06-26

EDIT: Sorry voor het grote lompe formaat

-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dankje!! Ik ben er wel even mee aan het stoeien geweest met het schuren, en aan de achterkant een rotte plek weg te halen.jj schreef:dat noem ik nou eens een geslaagde kleur combi
Maarja nu nog de kleine dingetjes (details).
Ik vind het best geslaagd eigenlijk. Ik heb net nog boven de driehoek reflectors deurstoppers gemaakt....dit om het karretje op zijn achterkant te kunnen duwen

Greetz
-
- Veelvuldig poster
omdat de eend toch wat moeite had met de klapkar hebben we nu een slaapeend gekocht, weegt bijna niets, topsnelheid wordt nu alleen beperkt door de extra luchtweerstand. met normaal weer rijden halen we af en toe zelfs de 100 km per uur. met remmen merk je amper verschil.

2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
1 eendje gaan we houden, de ander gaat weg, omdat mijn vriendin zwanger is en er dus straks een kleintje is en we wat meer een "echte " auto willen hebben we afgelopen weekend een mercedes 300 diesel uit 1981 gekocht. 4 auto's is wat veel, dus 1 eendje gaat eruit, en welke dat wordt? de eerste die verkocht wordt, tijd zal het leren.
de xm heeft een tik in de motor, dus die gaat er ook uit...
de xm heeft een tik in de motor, dus die gaat er ook uit...
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Jeroen-citroen
- Moderator
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Op marktplaats worden nu 2 gratis vouwwagens aangeboden. Nu ben ik wel geïnteresseerd in 1 van de vouwwagens. Hij stelt niet veel voor. Hoe zijn de ervaringen daarmee. Ik zie al enkele in dit topic. Maar ik wil ermee naar Luxemburg en Zuid-Duitsland. Is dat te doen?
Verder kom ik op de site van de RDW dit tegen:
"Ook kan het voorkomen dat bepaalde technische gegevens op het Nederlandse kentekenbewijs ontbreken, met name de trekgewichten. Bij het ontbreken van de trekgewichten mag u met het voertuig geen aanhangwagen trekken."
Ergens in het begin van dit topic heb ik daar iets over geschreven. Dus toch maar weer contact zoeken met de RDW.
Verder kom ik op de site van de RDW dit tegen:
"Ook kan het voorkomen dat bepaalde technische gegevens op het Nederlandse kentekenbewijs ontbreken, met name de trekgewichten. Bij het ontbreken van de trekgewichten mag u met het voertuig geen aanhangwagen trekken."
Ergens in het begin van dit topic heb ik daar iets over geschreven. Dus toch maar weer contact zoeken met de RDW.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak