Pagina 4 van 6

Geplaatst: do 15 mei, 2008 17:20
door backfire
Ja dat rubber ringetje is errrrrrrrrrrg belangrijk, die was ik ook vergeten, totaal geen oliedruk, wel olieflow.

Geplaatst: do 15 mei, 2008 18:47
door thomaaas
Dat soort ringetjes zitten er bij n eend niet of wel?

Wel mooie koppen hoor, veel mooier dan die van n eend 8)

Geplaatst: vr 16 mei, 2008 11:42
door jeroentje
Nee bij een eend zit zo een ringetje er niet tussen. Misschien omdat deze kopjes lekker schoon zijn je ze mooier vind :lol: :lol:

Geplaatst: vr 16 mei, 2008 23:42
door thomaaas
Neuh komt vooral omdat ze niet van die kl*te klepstoterstangen hebben ;)

Geplaatst: za 17 mei, 2008 09:40
door Hanzelman
Vind ze ook erg mooi zoals ze nu zijn :wink:

Vandaag de rest van de ontbrekende zooi ophalen,alleen zal de olieleiding (visa) waarschijnlijk een probleem worden,dus dat zal solderen worden :wink:

Geplaatst: zo 20 jul, 2008 14:53
door Hanzelman
jaaaaaaaaaaah,hier de update :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het blok staat weer in Zutphen,grote dank voor Jeroentje die me fantastisch geholpen heeft. We gaan nu verder met afbouwen en binnenkort naar Ophemert voor de electronische ontsteking en nieuwe olieleiding.

Geplaatst: ma 21 jul, 2008 20:24
door thomaaas
Netsjes!!!

Spacy olie-opslurp-ding!!! :D

Geplaatst: ma 21 jul, 2008 20:32
door Hanzelman
Mooi he,idd beetje spacy,als t maar gewoon werkt zoals t hoort vind ik t al goed :wink:

Geplaatst: ma 21 jul, 2008 23:28
door backfire
Wat ben je van plan? ik zie daar een 2cv6 koeler op een visa.

Geplaatst: di 16 sep, 2008 00:22
door jeroentje
Klopt helemaal. Zit idd een verkeerde koeler op. De Visa koelers waren niet meer leverbaar als ik het me goed herinner. Het is eigenlijk wel een beetje jammer dat we hier een 602 koeler gebruikt hebben. Want het is een org nieuwe valeo. Maar we doen ons best om de AK weer met een lekker frisse motor op de weg te zetten.

Als ik het goed heb begrepen van Hans, komt er ook nog een olietemp meter in. Dus mocht deze koeler het te cool maken dan kunnen we daar op reageren.

Maar backfire je bent weer even scherp als altijd om dit op te merken. Erg goed om input te krijgen.

Geplaatst: zo 28 dec, 2008 16:13
door Hanzelman
Eindelijk eens een reactie :wink:

De "oude" oliekoeler was volgens mij even groot,t schijnt dat de ln 652cc motor een grotere koeler had dan een visa,wie weet hier meer van/over te zeggen/vertellen?

Geplaatst: ma 29 dec, 2008 16:46
door thomaaas
ik denk dat je bedoeld 602 cc grotere hadden dan de visa, want visa is 652 cc.

ik weet niet welke grotere hadden dan hoor!!

Geplaatst: ma 29 dec, 2008 18:00
door Ramon
2cv (602cc) is groter visa (650cc) is een kleine net als op de 2cv4tjes

Geplaatst: ma 29 dec, 2008 18:46
door Hanzelman
Zal wel lekker koelen met een grotere,maar niemand die weet of een LN dezelfde koeler heeft als een 2cv?

Geplaatst: ma 29 dec, 2008 19:20
door Yannick
Zou normaal wel moeten. Het blok van de LN komt onaangepast uit de Dyane.


Yannick