Alles over de wielophanging
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » ma 10 dec, 2007 21:42
theo-2cv schreef:björn schreef:daarom is het het beste om langere tgrekogen tegebruiken
heb ik ook
nu wel als een slak over de drempels maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden is er ooit gezegt

zijn die trekogen ergens te koop?
ik rij ook laag, maar mijn voorbumber heeft toch al genoeg klappen gehad. ik heb zo'n polyester ding voor. die komt dichter bij de weg. zo lijkt die lager van voor.
Zijn toch geen bijzondere trekogen, maar gewoon de zeskantige?

Je moet dus in principe bij de gemiddelde eendenboer je oude ronden in kunnen leveren voor tweedehands zeskantige lijkt mij. Wel ff checken dat je er niet al zeskantige onder hebt zitten

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
-
supercees
- Veelvuldig poster

- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
Bericht
door supercees » di 11 dec, 2007 17:44
dat voorwiel lijkt iets naar binnen te staan? gaaf hoor, of zoals de jeugd zegt: vet cool!
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
speedcowboy
- Gebruiker

- Berichten: 82
- Lid geworden op: wo 5 dec, 2007 09:07
- Locatie: apeldoorn
Bericht
door speedcowboy » di 11 dec, 2007 18:33
hahah inderdaad wel vet jah ik heb m trouwens verlaagd en ik vind het er egt mooi uitzien!!! en ik wil er wel foto`s opzetten maar ik weet niet hou dat moet !!! mzzl bob
2cv, WK oranje!
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » wo 12 dec, 2007 23:07
sjeeeesussss dat had ie op de wereldmeeting nog niet...
Oh trouwens en er zit echt wel verschil in, houdt ze maar eens naast elkaar [k heb net gekeken nmlk] De trekogen zelf schelen niet zoveel, maar in de ronden gaat de schroefdraad door tot aan die pin die in je draagarm zit, en in de zeskantige stopt ie vóór het zeskant. Zo scheelt 't ongeveer 2 centimeter, en dat is al snel iets van 4-5 cm rijhoogte. Ik heb 't alleen net andersom gedaan, omdat we op vakantie heel vol beladen waren

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
-
theo-2cv
- Regelmatige poster

- Berichten: 288
- Lid geworden op: zo 4 feb, 2007 20:52
- Locatie: Milheeze
Bericht
door theo-2cv » do 13 dec, 2007 10:42
thomaaas schreef:
sjeeeesussss dat had ie op de wereldmeeting nog niet...
Oh trouwens en er zit echt wel verschil in, houdt ze maar eens naast elkaar [k heb net gekeken nmlk] De trekogen zelf schelen niet zoveel, maar in de ronden gaat de schroefdraad door tot aan die pin die in je draagarm zit, en in de zeskantige stopt ie vóór het zeskant. Zo scheelt 't ongeveer 2 centimeter, en dat is al snel iets van 4-5 cm rijhoogte. Ik heb 't alleen net andersom gedaan, omdat we op vakantie heel vol beladen waren

ow kijk als je eend eend wil werhogen moet je een ronde hebben dus. leuk om te weten.
het is een mooie photoshop van die azu. die witte randen zijn mooi, alleen die 13'' wielen... tja.....
een andere photoshop van hem is mijn inspiratie bron voor mijn toekomst project; ak350 surf/tiki style.

-
dyane_maniac
- Heavy user

- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
Bericht
door dyane_maniac » do 13 dec, 2007 13:10
THE SPITFIRE schreef:zet een krik onder je auto krik de auto zo hoog dat de wielen van de grond zijn.
druk nog een x extra op je wielen dat ze goed onderin zitten.
dan draai je de trek stangen UIT.
je moet er minstens 2 slagen in laten ziten.
laat dan je auto weer zakken, en je bent de man!!!
SUC6
2 slagen?

dan zou ik er niet meer in durven rijden hoor. maar ga je gang
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
björn
- Veelvuldig poster

- Berichten: 1402
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
- Locatie: hillywood (hilversum)
Bericht
door björn » do 13 dec, 2007 13:20
ik heb nu langer trek ogen
vind ik vijliger dan 2 wendingen
bij de weg
mijnn andere 250 ga channelen
zit nog alleen met het probleem wat voor motor
de 4 of iets anders
ik kom er wel uit gaan der weg
-
THE SPITFIRE
- Regelmatige poster

- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
Bericht
door THE SPITFIRE » do 13 dec, 2007 14:48
ik heb nu ook lange trekogen echt super kunt zo laag als je maar wil....
heb achter nu nieuwe schokdempers
heb nog niet weer aan de grond gelegen....

-
björn
- Veelvuldig poster

- Berichten: 1402
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
- Locatie: hillywood (hilversum)
Bericht
door björn » do 13 dec, 2007 17:37
ik heb ook nieuwe shocks gevonden op spa 2 old stock boge
is dit wat om er onder tedoen????
ze zijn mega stug

-
backfire
- Addicted user

- Berichten: 5841
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
-
Contacteer:
Bericht
door backfire » do 13 dec, 2007 18:03
björn schreef:ik heb nu langer trek ogen
vind ik vijliger dan 2 wendingen
bij de weg
mijnn andere 250 ga channelen
zit nog alleen met het probleem wat voor motor
de 4 of iets anders
ik kom er wel uit gaan der weg
Hayabusa turbo, of een wat tammere Fireblade, whoohaa. Blok kan dan achterin en heb je geen probleem met de voorkant passend te krijgen.
Streetlegal? Who cares.
-
2cvfreak
- Veelvuldig poster

- Berichten: 512
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 16:58
- Locatie: naast me buuren in assen
Bericht
door 2cvfreak » do 13 dec, 2007 18:29
over motor achter in gesproken een t4 met porsche motor :
http://www.youtube.com/watch?v=m85XfAMuLwA
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
thomaaas
- Heavy user

- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Bericht
door thomaaas » do 13 dec, 2007 19:51
ja pcies ik heb voor zeskantige, achter ronde

maar ben niet te laat, houdt k niet van

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break