Pagina 4 van 7

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 21:42
door thomaaas
theo-2cv schreef:
björn schreef:daarom is het het beste om langere tgrekogen tegebruiken
heb ik ook
nu wel als een slak over de drempels maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden is er ooit gezegt :twisted:
zijn die trekogen ergens te koop?

ik rij ook laag, maar mijn voorbumber heeft toch al genoeg klappen gehad. ik heb zo'n polyester ding voor. die komt dichter bij de weg. zo lijkt die lager van voor.
Zijn toch geen bijzondere trekogen, maar gewoon de zeskantige? :roll: Je moet dus in principe bij de gemiddelde eendenboer je oude ronden in kunnen leveren voor tweedehands zeskantige lijkt mij. Wel ff checken dat je er niet al zeskantige onder hebt zitten ;)

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 21:50
door theo-2cv
ik heb er 6 kanten onder zitten. maar die bij bcc zit er een langere draad in. rond en 6 kantig maakt volgens mij niks uit. ??

@ bjorn
http://www.burtoncar.com/pages/Nederlan ... 100260.asp

daar heb ik gekeken maar daar kan ik geen aantal vinden.

Geplaatst: di 11 dec, 2007 08:53
door björn
hier en mooi voorbeeld van een chaneling met 13"wielen door olli

http://i12.photobucket.com/albums/a219/ ... /azu-2.jpg

Geplaatst: di 11 dec, 2007 17:00
door Aloha Beach Cruiser
8) 8) 8)

Geplaatst: di 11 dec, 2007 17:44
door supercees
dat voorwiel lijkt iets naar binnen te staan? gaaf hoor, of zoals de jeugd zegt: vet cool!

Geplaatst: di 11 dec, 2007 18:33
door speedcowboy
hahah inderdaad wel vet jah ik heb m trouwens verlaagd en ik vind het er egt mooi uitzien!!! en ik wil er wel foto`s opzetten maar ik weet niet hou dat moet !!! mzzl bob

Geplaatst: wo 12 dec, 2007 23:07
door thomaaas
björn schreef:hier en mooi voorbeeld van een chaneling met 13"wielen door olli

http://i12.photobucket.com/albums/a219/ ... /azu-2.jpg
sjeeeesussss dat had ie op de wereldmeeting nog niet... :roll:

Oh trouwens en er zit echt wel verschil in, houdt ze maar eens naast elkaar [k heb net gekeken nmlk] De trekogen zelf schelen niet zoveel, maar in de ronden gaat de schroefdraad door tot aan die pin die in je draagarm zit, en in de zeskantige stopt ie vóór het zeskant. Zo scheelt 't ongeveer 2 centimeter, en dat is al snel iets van 4-5 cm rijhoogte. Ik heb 't alleen net andersom gedaan, omdat we op vakantie heel vol beladen waren ;)

Geplaatst: do 13 dec, 2007 10:42
door theo-2cv
thomaaas schreef:
björn schreef:hier en mooi voorbeeld van een chaneling met 13"wielen door olli

http://i12.photobucket.com/albums/a219/ ... /azu-2.jpg
sjeeeesussss dat had ie op de wereldmeeting nog niet... :roll:

Oh trouwens en er zit echt wel verschil in, houdt ze maar eens naast elkaar [k heb net gekeken nmlk] De trekogen zelf schelen niet zoveel, maar in de ronden gaat de schroefdraad door tot aan die pin die in je draagarm zit, en in de zeskantige stopt ie vóór het zeskant. Zo scheelt 't ongeveer 2 centimeter, en dat is al snel iets van 4-5 cm rijhoogte. Ik heb 't alleen net andersom gedaan, omdat we op vakantie heel vol beladen waren ;)

ow kijk als je eend eend wil werhogen moet je een ronde hebben dus. leuk om te weten.

het is een mooie photoshop van die azu. die witte randen zijn mooi, alleen die 13'' wielen... tja.....

een andere photoshop van hem is mijn inspiratie bron voor mijn toekomst project; ak350 surf/tiki style.
Afbeelding

Geplaatst: do 13 dec, 2007 13:10
door dyane_maniac
THE SPITFIRE schreef:zet een krik onder je auto krik de auto zo hoog dat de wielen van de grond zijn.
druk nog een x extra op je wielen dat ze goed onderin zitten.
dan draai je de trek stangen UIT.
je moet er minstens 2 slagen in laten ziten.
laat dan je auto weer zakken, en je bent de man!!! :lol:
SUC6
2 slagen? :shock: dan zou ik er niet meer in durven rijden hoor. maar ga je gang

Geplaatst: do 13 dec, 2007 13:20
door björn
ik heb nu langer trek ogen
vind ik vijliger dan 2 wendingen

bij de weg
mijnn andere 250 ga channelen
zit nog alleen met het probleem wat voor motor
de 4 of iets anders
ik kom er wel uit gaan der weg

Geplaatst: do 13 dec, 2007 14:48
door THE SPITFIRE
ik heb nu ook lange trekogen echt super kunt zo laag als je maar wil....
heb achter nu nieuwe schokdempers
heb nog niet weer aan de grond gelegen.... :lol:

Geplaatst: do 13 dec, 2007 17:37
door björn
ik heb ook nieuwe shocks gevonden op spa 2 old stock boge
is dit wat om er onder tedoen????
ze zijn mega stug :twisted:

Geplaatst: do 13 dec, 2007 18:03
door backfire
björn schreef:ik heb nu langer trek ogen
vind ik vijliger dan 2 wendingen

bij de weg
mijnn andere 250 ga channelen
zit nog alleen met het probleem wat voor motor
de 4 of iets anders
ik kom er wel uit gaan der weg
Hayabusa turbo, of een wat tammere Fireblade, whoohaa. Blok kan dan achterin en heb je geen probleem met de voorkant passend te krijgen.

Streetlegal? Who cares.

Geplaatst: do 13 dec, 2007 18:29
door 2cvfreak
over motor achter in gesproken een t4 met porsche motor :
http://www.youtube.com/watch?v=m85XfAMuLwA

Geplaatst: do 13 dec, 2007 19:51
door thomaaas
ja pcies ik heb voor zeskantige, achter ronde 8) maar ben niet te laat, houdt k niet van ;)