Opfrisbeurt 2cv van Tim
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Een originele eend staat veel beter op een BurtonGreen-Duckman schreef:Zeker een goede deal!!!
Orginele eenden velgen staan ook veel beter op een burton!!!

Nee hoor, ben wel fan van ons groene ding.. Maar m'n vader heeft het altijd al geroepen van die velgen maar m'n broer en ik wilden altijd graag die sportvelgen erop. Blijkt achteraf niet een slechte keuze..

Maar even OT: is er niemand die eerder heeft gehad dat de spatborden niet goed pasten? Of is er niet veel aan te doen en moet de boel gewoon er gewoon met een beetje wringen op?
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
-
- Regelmatige poster
Deze week en dit weekend weer verder gewerkt en het volgende gedaan:
De oude voorspatborden zijn voor nu (voor de APK enzo) gespoten en de achterspatborden wachten nog op de laatste laag.
De bank en de stoelen zijn afgemaakt en gemonteerd. Nu moeten we voor het interieur af is alleen nog het schutbord en de zijwandjes te bekleden.
Dit ging trouwens allemaal best okee, maar toen begon het gerotzooi.. De bekabeling van de koplampen is ooit opnieuw aangelegd en dit hebben we heel netjes nagemaakt, alleen werkte het nu voor geen meter.. ene lamp wel groot licht, andere niet en andersom. Alles doorgemeten en uiteindelijk werkt het nu naar behoren. Ook de kabelboom onder de kap is nu redelijk netjes.
En aan het einde van de dag nog even voor het oog alvast de velgen met onze Burton omgewisseld en ik moet zeggen: het staat niet vies!
Nou eigenlijk de kleine klaar-voor-apk-klusjes en dan eh.. tjah de apk maar!
Kannie wachten!
http://www.mijnalbum.nl/Album=XDFRFIO6
(onderaan=nieuw)
De oude voorspatborden zijn voor nu (voor de APK enzo) gespoten en de achterspatborden wachten nog op de laatste laag.
De bank en de stoelen zijn afgemaakt en gemonteerd. Nu moeten we voor het interieur af is alleen nog het schutbord en de zijwandjes te bekleden.
Dit ging trouwens allemaal best okee, maar toen begon het gerotzooi.. De bekabeling van de koplampen is ooit opnieuw aangelegd en dit hebben we heel netjes nagemaakt, alleen werkte het nu voor geen meter.. ene lamp wel groot licht, andere niet en andersom. Alles doorgemeten en uiteindelijk werkt het nu naar behoren. Ook de kabelboom onder de kap is nu redelijk netjes.
En aan het einde van de dag nog even voor het oog alvast de velgen met onze Burton omgewisseld en ik moet zeggen: het staat niet vies!
Nou eigenlijk de kleine klaar-voor-apk-klusjes en dan eh.. tjah de apk maar!
Kannie wachten!
http://www.mijnalbum.nl/Album=XDFRFIO6
(onderaan=nieuw)
-
- Gebruiker
-
- Regelmatige poster
Bedankt!
@Flevo_Duck: ik heb mijn moeder zo ver gekregen om de bekleding te maken. Die heeft al het oude uit elkaar gehaald en daar patronen van gemaakt en zo weer een nieuwe set in elkaar gedraaid.
@Flevo_Duck: ik heb mijn moeder zo ver gekregen om de bekleding te maken. Die heeft al het oude uit elkaar gehaald en daar patronen van gemaakt en zo weer een nieuwe set in elkaar gedraaid.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Klopt, maar zeker de voorstoelen kunnen nu niet meer aangepast worden (zitten weer met krammetjes enzo vast)
Maar we heb het afgelopen weekend en vandaag weer gewerkt en de gehele buitenkant is klaar! Spatborden zitten erop, kleine dingen als tochtstrips van de achterdeuren zijn gemonteerd. Alle electra werkt en is nagelopen, waarschijnlijk moet de accu vervangen worden.
We gaan hopelijk gauw keuren, moeten nog de handrem en koppeling goed afstellen, kwam daar vandaag achter tijdens m'n stiekeme straat-in-en-weer-uit proefrit
Doet me erg goed dat de boel voltooing nadert.
Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=XDFRFIO6
(moeten zoals je kan zien ook nog even de hoogte afstellen
)
Maar we heb het afgelopen weekend en vandaag weer gewerkt en de gehele buitenkant is klaar! Spatborden zitten erop, kleine dingen als tochtstrips van de achterdeuren zijn gemonteerd. Alle electra werkt en is nagelopen, waarschijnlijk moet de accu vervangen worden.
We gaan hopelijk gauw keuren, moeten nog de handrem en koppeling goed afstellen, kwam daar vandaag achter tijdens m'n stiekeme straat-in-en-weer-uit proefrit

Doet me erg goed dat de boel voltooing nadert.
Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=XDFRFIO6
(moeten zoals je kan zien ook nog even de hoogte afstellen