Dennis ook een eendje! (Update: kleurtjes)
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Goed, een paar dagen en veel gesleutel en geknutsel verder is de status als volgt:
Weer een tikkeltje omhoog gezet (nu de voorste trekogen 2cm ingedraaid). Ik kwam er overigens achter dat mijn trekogen dus langer zijn dan de standaard ogen die mijn broertje bijvoorbeeld op zijn eend had zitten. 1cm langer om precies te zijn. Hij heeft gelukkig nog 2 trekogen kunnen krijgen van Björn (wat komen die lades vol met onderdelen goed van pas op zo'n moment he
)
Verder heb ik een klein custom dash gebouwd met daarin plaats voor een radio/cd speler en op den duur 1 van de 2 voorste speakers. Tijdelijk ligt er een gigantische doos met 2 grote speakers in de achterbak, maar over de kwaliteit valt niet naar huis te schrijven, dan wel emailen, smsen of andere vorm van berichtgeving... rooksignalen misschien...
Hier een volledige update:
De AZ van pip houdt me gezelschap

Hier moet het dan gaan gebeuren. Eerste latje om het front op te monteren zit al.

Frontje gezaagd en even passen.

En zo is het eindresultaat!

En wat dichterbij. In het grote gapende gat wil ik een 13cm speaker doen, evenals links van mijn dashboardje. Is dit verstandig, of kan ik de speaker beter niet direct op de man richten? Wat geeft beter geluid?

Weer een tikkeltje omhoog gezet (nu de voorste trekogen 2cm ingedraaid). Ik kwam er overigens achter dat mijn trekogen dus langer zijn dan de standaard ogen die mijn broertje bijvoorbeeld op zijn eend had zitten. 1cm langer om precies te zijn. Hij heeft gelukkig nog 2 trekogen kunnen krijgen van Björn (wat komen die lades vol met onderdelen goed van pas op zo'n moment he

Verder heb ik een klein custom dash gebouwd met daarin plaats voor een radio/cd speler en op den duur 1 van de 2 voorste speakers. Tijdelijk ligt er een gigantische doos met 2 grote speakers in de achterbak, maar over de kwaliteit valt niet naar huis te schrijven, dan wel emailen, smsen of andere vorm van berichtgeving... rooksignalen misschien...
Hier een volledige update:
De AZ van pip houdt me gezelschap

Hier moet het dan gaan gebeuren. Eerste latje om het front op te monteren zit al.

Frontje gezaagd en even passen.

En zo is het eindresultaat!

En wat dichterbij. In het grote gapende gat wil ik een 13cm speaker doen, evenals links van mijn dashboardje. Is dit verstandig, of kan ik de speaker beter niet direct op de man richten? Wat geeft beter geluid?

Laatst gewijzigd door Deuche Fester op ma 26 mei, 2008 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Speakers kun je daar goed monteren. Als het je echt om het geluid gaat dan zou je op den duur er een kistje achter kunnen maken. Maar om te beginnen lijken me 2 coaxiale speakers al een leuk begin. 
Plaatsing is dan goed, wetende dat hoge tonen richtinggevoelig zijn en dus naar de luisteraar gericht moeten zijn.

Plaatsing is dan goed, wetende dat hoge tonen richtinggevoelig zijn en dus naar de luisteraar gericht moeten zijn.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
Gisteren wat gespeeld met oranje stickervinyl (heb er een rol van liggen). Het ging minder goed als ik gehoopt had, maar het resultaat was wel naar verwachting. De strepen moeten uiteindelijk helemaal doorlopen onder de zijramen naar achteren.

Met dit stickerspul kan ik goed zien of ik het echt leuk vind, waarna het gespoten kan worden. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit huidige ontwerp mooi genoeg vind.
Oja, Björn had nog een setje rode knipperlichtglaasjes liggen, die zitten er nu ook op.
Ik vond dit fotootje en dacht, DAT is het!

Of een afgeleide ervan natuurlijk
EN, het salaris+vakantiegeld is binnen
Dat wordt even shoppen bij de car-audio zaak vandaag!

Met dit stickerspul kan ik goed zien of ik het echt leuk vind, waarna het gespoten kan worden. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit huidige ontwerp mooi genoeg vind.
Oja, Björn had nog een setje rode knipperlichtglaasjes liggen, die zitten er nu ook op.
Ik vond dit fotootje en dacht, DAT is het!

Of een afgeleide ervan natuurlijk

EN, het salaris+vakantiegeld is binnen

-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Denk vooral dat dat optisch bedrog is, die laatste foto is zowat een bovenaanzicht waardoor je het gevoel krijgt dat het een wel heel smal snuitje is. Ik denk, zonder strepen! (en terug iets hoger
)

Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
De strepen zijn er weer af, en daarmee ook een deel van de verf
Dat wordt dus overspuiten, en als we toch bezig zijn, waarom niet de hele auto opnieuw doen. Lekker zelf, paneel voor paneel in alle rust schuren en spuiten terwijl ik met tijdelijke deurtjes en schermen rijd. Even op mijn broertje wachten die dit hele proces momenteel doorstaat
Ondertussen hier en daar wat vervangen, aangepast en opgeknapt. Vooral het stuk uitlaat vanaf de middendemper vond ik nogal overbodig
Komt snel een sidepipe voor terug. Verder heb ik een voordemper gevonden die de huidige met een gat erin zal vervangen. Ook een repro palma bakje heeft zich weten te bevestigen zodat mijn eend nu een rugzakje draagt 

Ondertussen hier en daar wat vervangen, aangepast en opgeknapt. Vooral het stuk uitlaat vanaf de middendemper vond ik nogal overbodig