mijn nieuwe dakje zat in het begin ook erg strak, rekt vanzelf op.
ik heb nog wel een gebruikte 2e dempers liggen, winterkapjes ook wel denk ik, maar rhenen en stompwijk liggen niet echt naast elkaar, kijk maar.
Even voorstellen...Bart Veldhuizen uit Rhenen
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb weer een nieuwe eend! Een paar weken geleden kwam ik dit eendje op internet tegen, eigenlijk was ik niet echt op zoek maar ik liep er zo tegenaan... Toen ben ik wezen kijken en heb hem meteen gekocht. Die andere eend moest gewoon nog best veel aan gebeuren en ik heb eigen tijd tekort. Ik wil toch met de eend naar Noorwegen aankomende zomer dus daarom heb ik nu deze eend gekocht. Hij is technisch hele goed en rijd heerlijk. Daar hoeft dus eigenlijk bijna niks meer aan te gebeuren en kan er zo mee op vakantie.
Het enige is dat hij niet zo lekker soepe veert. Hij maakt daarbij aan de rechterkant ook het beruchte zeehondengeluid...kan dit met elkaar verband hebben? Dat de veerpot te stroef loopt en dar hij daardoor niet zo soepel veert? Of kan het met de schokbrekers te maken hebben? Verder staat hij ook iets scheef van de achterkant gezien, de rechterkant staat lager...
Hij is verder met de verfroller overgeschilderd dus dat is niet zo strak en het is geen originele citroenkleur. Maar dat maakt het wel weer minder zonde om hem flink te bestickeren. Heb al wat ontwerpjes gemaakt:

Dus zoiets gaat het worden waarschijnlijk. Verdere plannen:
- Rekje achterop
- velgen/bumpers/grill spuiten of verven
- schokbrekers checken
- zeehond doodknuppelen die in mn veerpot zit
- fuseepennen vervangen
- DGignition monteren
- motorolie+filter verversen
- versnellingsbakolie verversen
- Binnenkant voor verder afwerken(isolatie wegwerken)
- Tapijtje leggen aan de binnenkant
Foto's:

Het enige is dat hij niet zo lekker soepe veert. Hij maakt daarbij aan de rechterkant ook het beruchte zeehondengeluid...kan dit met elkaar verband hebben? Dat de veerpot te stroef loopt en dar hij daardoor niet zo soepel veert? Of kan het met de schokbrekers te maken hebben? Verder staat hij ook iets scheef van de achterkant gezien, de rechterkant staat lager...
Hij is verder met de verfroller overgeschilderd dus dat is niet zo strak en het is geen originele citroenkleur. Maar dat maakt het wel weer minder zonde om hem flink te bestickeren. Heb al wat ontwerpjes gemaakt:

Dus zoiets gaat het worden waarschijnlijk. Verdere plannen:
- Rekje achterop
- velgen/bumpers/grill spuiten of verven
- schokbrekers checken
- zeehond doodknuppelen die in mn veerpot zit

- fuseepennen vervangen
- DGignition monteren
- motorolie+filter verversen
- versnellingsbakolie verversen
- Binnenkant voor verder afwerken(isolatie wegwerken)
- Tapijtje leggen aan de binnenkant
Foto's:

Laatst gewijzigd door Bartineendyane op vr 21 mei, 2010 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
www.proxive.nl - autoreclame