Maar niets houdt je tegen om er in te vliegen. Hoe meer mensen zich er aan wagen, hoe beter!
Yannick
Thomas, veel succes (en plezier) met het opknappen van deze Ami. En inderdaad van een moeilijk project leer je het meest. Doe het rustig aan en vraag waar nodig advies van mensen die het vaker gedaan hebben (op dit forum dus). Neem geregeld een bloemetje mee voor je moeder dan zal ze je niet van het erf gooien en houdt ons (met foto's ) op de hoogte van de vorderingen. Leuk dat je deze auto op de weg gaat houden.thomaaas schreef:Oh nee ik begin eraan dus ik maak het af, tenzij mn moeder het zat wordt en het hele zwikje het erf afgooit, maar daar ga ik voorlopig nog niet van uitIk heb de auto juist gekocht omdat het anders een kitcar wordt, en juist van een moeilijkere wagen leer je het het beste denk ik zo
Ey Ey niet zo he!! De motorkap en achterklep, evenals laadvloer en B-stijl zijn nog keimooi!!!! En ik heb álle ramen, motorblokje lijkt los, echter wel incompleet en ik geloof geen Ami-blokje maar weet k niet zeker, maar dat maakt niet uitJeroen-citroen schreef:Waar begin je aan....respect en ik zit nu al te wachten op een mooi restoverslag