2cv AL gekocht vandaag voor 350 €uro !!!
toch zijn eendrijders meestal heel aardig hoor!
omdat niemand het blijkbaar durft
en ik helemaal los van dit topic sta
namens iedereen die je beledigd heeft(vooral dat misselijke typ die naar de arme man toe ging achter je rug om, hoe kwam hij trouwens aan die man zijn gegevens?)
SORRY!!
namens iedereen die je beledigd heeft(vooral dat misselijke typ die naar de arme man toe ging achter je rug om, hoe kwam hij trouwens aan die man zijn gegevens?)
SORRY!!
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Beginner
-
- Moderator
De mannen (en vrouw) achter de schermen hebben zich ook niet laten gaan in dit topic. Onnodig dus om excuus te maken. Net als het excuus van Brammie; heel sympathiek, maar volstrekt overbodig. Zoals hij zelf al zegt staat hij volledig los van dit topic..
Degenen die vinden dat ze te ver zijn gegaan moeten zelf zien wat ze met je verzoek om excuses doen. Een excuus kun je niet afdwingen, maar zou wel netjes zijn.
Wel kan men zich in een volgend topic eerst even achter de oren krabben, alvorens te typen. Dat kan een boel ergernis en belediging voorkomen.
Ook zonder termen als 'gezever' en 'grote bek' kan men een punt duidelijk maken.
Degenen die vinden dat ze te ver zijn gegaan moeten zelf zien wat ze met je verzoek om excuses doen. Een excuus kun je niet afdwingen, maar zou wel netjes zijn.
Wel kan men zich in een volgend topic eerst even achter de oren krabben, alvorens te typen. Dat kan een boel ergernis en belediging voorkomen.
Ook zonder termen als 'gezever' en 'grote bek' kan men een punt duidelijk maken.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- De Forumbelg
Moest ik te ver gegaan zijn, dan bied ik graag mijn excuses aan.
Mijn "gezever" sloeg op het feit dat er werd verdoezeld dat de netlogpagina wel degelijk van de verkoper was en niet op de verkoop van de auto zelf. Het citaat staat bij in mijn post. Dat samen met de naam "gebruikersnaam" gaf mij een vaag en oneerlijk gevoel, dat is ook na heel het verhaal nog steeds niet veranderd.
Een auto verkoop je eerlijk en met open kaarten.
Mijn "gezever" sloeg op het feit dat er werd verdoezeld dat de netlogpagina wel degelijk van de verkoper was en niet op de verkoop van de auto zelf. Het citaat staat bij in mijn post. Dat samen met de naam "gebruikersnaam" gaf mij een vaag en oneerlijk gevoel, dat is ook na heel het verhaal nog steeds niet veranderd.
Een auto verkoop je eerlijk en met open kaarten.
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Beginner
- gelemotor
- Regelmatige poster
Ik vind, na nu voor het eerst de gehele berichtgeving te hebben gevolgd, dat beide zijden hun excuus wel kunnen aanbieden.brammie schreef:toch zijn eendrijders meestal heel aardig hoor!
SORRY!!
Ook het betreden van een forum, een "huiskamer van liefhebbers", mag met respect gebeuren, net zoals sommigen iets meer kunnen nadenken over hun geplaatste reactie.
Kort samengevat, beide zijden waren niet correct.
Groet Luc
Duck your life