Een nieuwe besteleend
-
- Veelvuldig poster
ik ben een azu 250 aan het restoreren en laat hem om keuren tot 4 persoons.
ik heb een eend achterbank op bijde zittingen 3 cm in gekort.
ik heb dit vaker gezien bij bestel eenden. want de orginele achterbank voor een bestel zijn moeilijk te vinden en duur.
en de auto hoeft geen zij ruiten te hebben.
kom in september naar de besteleenden meeting dan zijn er vast een paar die dit hebben.
ik heb dit vaker gezien bij bestel eenden. want de orginele achterbank voor een bestel zijn moeilijk te vinden en duur.
en de auto hoeft geen zij ruiten te hebben.
kom in september naar de besteleenden meeting dan zijn er vast een paar die dit hebben.
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Slim gedaan en een prima idee. Ziet er goed uit.björn schreef:ik ben een azu 250 aan het restoreren en laat hem om keuren tot 4 persoons.
Vraag is waar en hoe zet je die vast en wat doe je met de stoffering?
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Oké, ga uitdokteren hoe ik zo'n achterbank kan realiseren. Zou mooi zijn als het lukt.
Nog een andere vraag.
Mijn bezinemeter op het dashbord blijft op 'leeg' staan terwijl er toch echt voldoende benzine in mijn tank zit. Waar moet ik beginnen om de oorzaak van deze dode meter te achterhalen.
Wie kan mij vertellen welke punten ik langs moet lopen om het manco te achterhalen?
Nog een andere vraag.
Mijn bezinemeter op het dashbord blijft op 'leeg' staan terwijl er toch echt voldoende benzine in mijn tank zit. Waar moet ik beginnen om de oorzaak van deze dode meter te achterhalen.
Wie kan mij vertellen welke punten ik langs moet lopen om het manco te achterhalen?
Alle beelden op een rij
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Massaprobleem is een van de vaak voorkomende oorzaken voor het niet werken van de benzine meter.
Vanaf de vlotter loopt er een massadraad ergens naar het chassis/plaatwerk. Op dat punt kan door corrosie een slechte massa ontstaan.
Nieuwe massadraad trekken vanaf de vlotter zou moeten kunnen helpen. Ook het contact op de vlotter op corrosie controleren.
Anders de draad vanaf de vlotter naar de meter nakijken, kan een breukje inzitten, of ergens los zitten.
Vanaf de vlotter loopt er een massadraad ergens naar het chassis/plaatwerk. Op dat punt kan door corrosie een slechte massa ontstaan.
Nieuwe massadraad trekken vanaf de vlotter zou moeten kunnen helpen. Ook het contact op de vlotter op corrosie controleren.
Anders de draad vanaf de vlotter naar de meter nakijken, kan een breukje inzitten, of ergens los zitten.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
En hoe kom ik bij de vlotter van mijn AK?Tom Duckpower schreef: Vanaf de vlotter loopt er een massadraad ergens naar het chassis/plaatwerk. Op dat punt kan door corrosie een slechte massa ontstaan.
Alle beelden op een rij
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Je bedoelt de stekkertjes op het schutbord naast de accu?AZL57 schreef:Check ook de stekkertjes even bij de tank, naast de accu. Oxydatie?
Alle beelden op een rij
-
- Heavy user
maar je hoeft toch helemaal geen achterbank te monteren om m als personenauto te laten keuren??? te kan toch gewoon als personen auto laten keuren met alleen de voorbank/stoelen? waarom die moeite doen? (tenzij je het gewoon wilt natuurlijk)
btw, persoonlijk zou ik de rechthoekige koplampen houden, zoveel mooier!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Ik heb recent contact gehad met de RWD. Mijn Ak400 heeft nu een vrachtwagenkenteken (60-VRD-2) en dit kan niet meer omgewisseld worden voor een historisch kenteken. Mijn vraag aan de RDW: Is het mogelijk mijn besteleend te keuren als personenwagen voor 2 personen? Dit was geen probleem! Er zijn ook geen andere technische eisen. De man van de RDW in Waddinxveen zag geen enkel probleem!dyane_maniac schreef:maar je hoeft toch helemaal geen achterbank te monteren om m als personenauto te laten keuren??? te kan toch gewoon als personen auto laten keuren met alleen de voorbank/stoelen? waarom die moeite doen? (tenzij je het gewoon wilt natuurlijk)
Er zijn dus mogelijkheden! succes.
Always look on the duck side of life!
AK 400
AK 400
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
en ik heb je een antwoord gestuurd björnbjörn schreef:ik heb je een pm gestuurd hvdh
Alle beelden op een rij