Het gaat niet zo snel, ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen de zaterdag maar en dan ook nog eens niet de hele zaterdag. Ook nu heb ik alles al weer opgeruimd omdat mijn zwager op zaterdag jarig durft te zijn en mij absoluut een biertje wil aanbieden
De onderkant is helemaal kaal geweest en is nu mooi zwart. Eerst 2 lagen RX5 en daarna 2 lagen RX10.
Ik heb nog wel een klein probleempje misschien, ik heb de naden langs de aanslagrubbesteun afgekit met 3M carrosseriekit (duur spul :-S). Eerst RX5, toen kit, toen RX10. Maar nu droogt de RX 10 zo goed als niet meer op.... Ik heb al een stuk weer schoongemaakt en RX5 over de kit aangebracht, dat laten drogen en toen RX10 er op. Maar dat maakt niet zo veel verschil, het droogt ook niet. Komt dat nog goed denken jullie?
Ik ben vanmorgen begonnen aan de binnenkant. De kofferbak. Alle kit uit de naden geprutst. Ik heb nu denk ik 10 liter meer kofferbakinhoud

Citroën heeft niet bezuinigd op die rommel. Behalve glad maken had die kit op sommige plekken nog een andere functie volgens mij, namelijk plakken. Zoals onder de achterste rand, daar geeft het een bepaalde stevigheid aan de bodemplaat van de kofferbak.
Hoe kan ik het beste de laatste roestspikkeltjes daar weg krijgen? Fertan, RX5 o.i.d.? En moet daar dan ook weer kit tussen? Hoe zouden jullie dat doen?
Er komt onder de kit in de naden zo af en toe best wel wat narigheid te voorschijn. Op een plek stond in de naad onder de kit water...
Nog wat sfeerfoto's:
Het zal nog wel even duren voor ik de koets bij de spuiter heb, ondertussen heb ik natuurlijk al wel het e.e.a. kaal. Kan ik dat zo laten of moet ik daar een primer overheen spuiten?
Voor tips houd ik me aanbevolen!