Pagina 33 van 518
Geplaatst: di 25 apr, 2006 23:25
door Michiel van G.
ziet eruit als een standaard club -open dak? ik bedoel, als ik met het dak op de 1e stand rijd (niet op de snelweg) dan ziet het er ook zo uit?
Geplaatst: di 25 apr, 2006 23:31
door Transat
Ja, als je 'm snèl openklapt wel, maar je moet (hoe zeg ik dat) die tussenflap naar achter duwen en dan ligt je dak netjes dubbelgevouwen halfopen. Da's beter dan op die foto van die witte Eend

.
Geplaatst: di 25 apr, 2006 23:41
door Punky
Ik heb ook ooit gehoord dat ie in de "halve stand"niet harder dan 80 mag.

Geplaatst: wo 26 apr, 2006 08:39
door Michiel van G.
bij 80 begint het inderdaad te klapperen... op de snelweg dan maar helemaal open

Geplaatst: wo 26 apr, 2006 13:28
door revi
OFF TOPIC:
Bij mij ging m'n dakje bij 50 kilometer per uur al erg moeilijk doen toen ik 'm half open had. Vastmaak ding is dan ook afgebroken
ON TOPIC:
Gespot in centrum Voorburg:
Citroën YM6DM Mehari - rood/wit met kenteken
BK-66-GV (1974)(APK verlopen per 19-04-2006)
Citroën 2cv6 - Transat met kenteken
KB-74-NX (1983) (APK verlopen per 11-04-2006)
Wat is dat toch met de APK!
(foto's zijn gemaakt)
Geplaatst: wo 26 apr, 2006 18:52
door Frank Deusjevoo
Revi schreef:OFF TOPIC:
Bij mij ging m'n dakje bij 50 kilometer per uur al erg moeilijk doen toen ik 'm half open had. Vastmaak ding is dan ook afgebroken
ON TOPIC:
Gespot in centrum Voorburg:
Citroën YM6DM Mehari - rood/wit met kenteken
BK-66-GV (1974)(APK verlopen per 19-04-2006)
Citroën 2cv6 - Transat met kenteken
KB-74-NX (1983) (APK verlopen per 11-04-2006)
Wat is dat toch met de APK!
(foto's zijn gemaakt)
.. zag je ze rijdende, revi?
Frank
Geplaatst: wo 26 apr, 2006 20:34
door Rollo
Michiel van Ginkel schreef:bij 80 begint het inderdaad te klapperen... op de snelweg dan maar helemaal open

Ja dat is echt geen doen hoor, met half open dak boven de 70 km per uur..... het klappert echt waanzinnig...
Helemaal open is beter ook dan zit je stukken meer uit de wind. half open zit je precies in de werveling van de wind.
Geplaatst: do 27 apr, 2006 08:58
door revi
Frank Deusjevoo schreef:.. zag je ze rijdende, revi?
Frank
Nee, maar wel langs de openbare weg geparkeerd!

Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:10
door Frank Deusjevoo
Dat mag officieel toch ook niet?
Morgen ga ik trouwens ook een gele eend spotten!

.. Misschien is het wel wat voor mij!
Frank
Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:15
door Ramon
of toppic!!!
maar leuk joh wanneer koop je er nou eens een!!
dan kan je echt mee lullen.
Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:32
door Punky
Klopt hoeveel eenden heb je nu al gezien en wat was het allemaal???

Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:35
door Frank Deusjevoo
Een slechte blauwe, een rotte gele, een veel te dure franse 2cv4, een blauwe met een imitatiechassis en een opgelast chassisnummer, verder koets redelijke staat moest nieuwe dorpels hebben. En vanavond dus een gele voor € 500,- !
Frank
Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:36
door Frank Deusjevoo
Als roest nou niet uitgevonden was had ik de eerste eend al gekocht!
Frank
Geplaatst: do 27 apr, 2006 09:42
door Ramon
alle eenden hebben roest!
waarom wil je zo graag een origineel nummer?? dit kan altijd nog!
koop er gewoon een rijd ermee en knap hem langszaam op!
Geplaatst: do 27 apr, 2006 10:08
door Tom Duckpower
Frank Deusjevoo schreef:een blauwe met een imitatiechassis
alle vervangen chassis zijn tegenwoordig imitatie..
maar je mag me door middel van een pb-tje wel eens vertellen waarom je een eend daarom laat staan...