Restauratie van de backfire eend
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kijk! goed bezig!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Addicted user
- Contacteer:
Gistteren en vandaag ook weer een beetje geknutseld, helaas het zat er aan te komen, maar het gas is op. Dus morgen maar meteen een verse fles halen. Nog een stukje kofferbakbodem kunnen doen, waarbij ik zoveel mogelijk orginele bodemplaat laat zitten en de imitatie plaat alleen gebruik om de boel op te vullen. Kwaliteit van dat imitatie blik is echt slecht. De spullen die ik zelf knip, klop en maak lassen velen malen beter.
Sfeerfoto's
De bodem ontdaan van witte smurrie en tectyl
De witte smurrie en tectyl
En hier alvast het begin, zelf rondgeklopt en omgezet, pffff, flinke geduldige klus.
Sfeerfoto's
De bodem ontdaan van witte smurrie en tectyl
De witte smurrie en tectyl
En hier alvast het begin, zelf rondgeklopt en omgezet, pffff, flinke geduldige klus.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Dashbord gaat ook nog weg, maar kon er niet goed bijkomen. De boel wil ik enigszins allemaal repareerbaar houden, dus ik ga niet lomp alles doorhakken en slijpen.
Als het goed is weet Bjorn nog wel wat er gaat gebeuren. Voorkant wordt zo strak mogelijk gemaakt en bekleed. Beetje in de stijl van t-ford, los stuur met daarop knipperlicht handel en licht handel. Verder komt er in het midden een halfronde zuil waarin een moderne digitale teller.
Verder d8 ik een een platte strip te gebruiken van ongeveer 12 x 4mm, deze met een aantal rvs boutjes aan het schutbord bouten. Aan de strip wil ik vervolgens buisjes lassen van ongeveer 8mm welke weer vast komen aan een buis van 19mm die tussen de deurstijlen komt. Wel loopt de 19mm buis dan eerst naar achteren tot ongeveer 5cm van het schutbord .
Accubak wordt ook dichtgemaakt, maar dat doe ik met een eenvoudige alu plaat en beetje kit. Accu komt straks in de kofferbak. Of ik maak een bak welke onder de achterbank komt, nog mooier.
Als het goed is weet Bjorn nog wel wat er gaat gebeuren. Voorkant wordt zo strak mogelijk gemaakt en bekleed. Beetje in de stijl van t-ford, los stuur met daarop knipperlicht handel en licht handel. Verder komt er in het midden een halfronde zuil waarin een moderne digitale teller.
Verder d8 ik een een platte strip te gebruiken van ongeveer 12 x 4mm, deze met een aantal rvs boutjes aan het schutbord bouten. Aan de strip wil ik vervolgens buisjes lassen van ongeveer 8mm welke weer vast komen aan een buis van 19mm die tussen de deurstijlen komt. Wel loopt de 19mm buis dan eerst naar achteren tot ongeveer 5cm van het schutbord .
Accubak wordt ook dichtgemaakt, maar dat doe ik met een eenvoudige alu plaat en beetje kit. Accu komt straks in de kofferbak. Of ik maak een bak welke onder de achterbank komt, nog mooier.