ik ben benieuwd naar je foto's, ik zou voor een 185 gaan,Ducksen schreef:Zoeken zoeken en nog eens zoeken.
Welke banden kan ik er nou eens opgooien 185 of toch 195 en dan nog de hoogte berekenen en 14 inch .
Zometeen richting de spuiter;-) voor ieder die vol spanning wacht, mijn camera is opgeladen en ligt al klaar :-p......
2cv bleu myosotis 1986 custom
-
- Veelvuldig poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
http://i1148.photobucket.com/albums/o56 ... 9f870f.jpg
ducksen, waar heb je deze dak spoiler vandaan
ducksen, waar heb je deze dak spoiler vandaan
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Er zijn wat probleempjes, de spuiter had geen tijd zin weet ik veel maar hij is dus niet klaar. Hier een boos pissig en morgen terug naar de spuiter. Donderdag of vrijdag moet hij nu klaar en thuis zijn !!!!
Ik mocht afgelopen week de werkplaats niet in voor foto's bla bla bla was dus weinig meer gebeurd ga ik vanuit.
2cv red van woede custom dus momenteel
Motortje start trouwens wel voor video pm.
Ik mocht afgelopen week de werkplaats niet in voor foto's bla bla bla was dus weinig meer gebeurd ga ik vanuit.
2cv red van woede custom dus momenteel
Motortje start trouwens wel voor video pm.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hoofdstuk 16 poging 3.
Was net heel mijn verhaal klaar hop computer uit alles weg poging twee weer zoiets dus nu moet het lukken.
Vanmorgen gebeld door de spuiter of ik langs wilde komen ging over iets met verf spannunddddddd!!!!! Wat duurt een dag lang zeg als je haast hebt.
Aangekomen bij de spuiter niks te zien, deur op slot licht uit shitttttt telaat of toch niet? Achterin de hal stond iemand te zwaaien. Schijnt dat die bewegingen betekenen dat ik om het gebouw heen moet lopen. In een iets snellere pas dan gemiddeld omgelopen en jawel de loodsdeur stond open. Haha stond daar nou moppersmurf of spuitsmurf. Wetsanden en jeuk aan je neus gaan niet samen af en toe een hand door je haar, zweet van je voorhoofd halen in je oog wrijven punten draaien aan je kin en een smurfen look is compleet. De eend is blauw en mooi blauw. "lukt het?" vroeg ik nog met een glimlach. Ja gaat goed maar zal wel laat worden vanavond want hij wil hem vanavond nog geschuurd hebben zodat morgen de laatste laag blauw aan de binnenkant gespoten kan worden. Morgen tegen de middag staat de buitenkant op de rol om blauw gemaakt te worden en dan de rest van de dag de losse onderdelen. De planning is dan dat woensdag alles weer geschuurd wordt en smiddags, 's avonds en donderdag de laatste kleur en dan de 3 lagen blanke lak. Vrijdag middag is hij dan echt klaar. Ik kwam ook precies op tijd langs want inmiddels waren de bodemplaten alweer spiegel glad geschuurd. De rest staat in de eerste laag lak. Snel dus maar even wat foto's gemaakt. Voor wie eventueel een spiegel breekt, je kunt er nu je haar al in kammen .
Verder eigenlijk weinig te vertellen ik denk dat de foto's de rest wel vertellen......
Was net heel mijn verhaal klaar hop computer uit alles weg poging twee weer zoiets dus nu moet het lukken.
Vanmorgen gebeld door de spuiter of ik langs wilde komen ging over iets met verf spannunddddddd!!!!! Wat duurt een dag lang zeg als je haast hebt.
Aangekomen bij de spuiter niks te zien, deur op slot licht uit shitttttt telaat of toch niet? Achterin de hal stond iemand te zwaaien. Schijnt dat die bewegingen betekenen dat ik om het gebouw heen moet lopen. In een iets snellere pas dan gemiddeld omgelopen en jawel de loodsdeur stond open. Haha stond daar nou moppersmurf of spuitsmurf. Wetsanden en jeuk aan je neus gaan niet samen af en toe een hand door je haar, zweet van je voorhoofd halen in je oog wrijven punten draaien aan je kin en een smurfen look is compleet. De eend is blauw en mooi blauw. "lukt het?" vroeg ik nog met een glimlach. Ja gaat goed maar zal wel laat worden vanavond want hij wil hem vanavond nog geschuurd hebben zodat morgen de laatste laag blauw aan de binnenkant gespoten kan worden. Morgen tegen de middag staat de buitenkant op de rol om blauw gemaakt te worden en dan de rest van de dag de losse onderdelen. De planning is dan dat woensdag alles weer geschuurd wordt en smiddags, 's avonds en donderdag de laatste kleur en dan de 3 lagen blanke lak. Vrijdag middag is hij dan echt klaar. Ik kwam ook precies op tijd langs want inmiddels waren de bodemplaten alweer spiegel glad geschuurd. De rest staat in de eerste laag lak. Snel dus maar even wat foto's gemaakt. Voor wie eventueel een spiegel breekt, je kunt er nu je haar al in kammen .
Verder eigenlijk weinig te vertellen ik denk dat de foto's de rest wel vertellen......
Laatst gewijzigd door Ducksen op di 25 feb, 2014 08:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dit was dan hoofdstuk 16.1 de binnenkant van de koets, morgen en overmorgen en over over morgen dan ga ik weer langs en komen de rest van de foto's er uiteraard weer bij. Ik ben in ieder geval dik zwaar tevreden met het resultaat en benieuwd hoe het er na het schuren en een tweede laag lak uit gaat zien als de buitenkant net zo wordt als de binnenkant dan mag ik wel een extra zonnenbril aan schaffen
Wordt weeeeeeeer vervolgdddddddddd.....
Ow ja Paul, de magneet blijft ook bij 100 en iets met een 7 zitten geen probleem
Wordt weeeeeeeer vervolgdddddddddd.....
Ow ja Paul, de magneet blijft ook bij 100 en iets met een 7 zitten geen probleem
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hee zuiper das een snelle reactie ik denk dat ik maar speciale extra zachte pantoffels en bijrijders en achterbank pantoffels van schapendons moet aanschaffen want het zou zonde zijn als er een kras in komt zo als met al ben ik niet meer boos en het was het wachten dubbel en dwars waard, behalve de rekening
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11