Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Wees blij dat dat slechts in Hilversum gebeurde... Precies datzelfde gebeurde mij ooit op de snelweg in Frankrijk.Hanzzl69 schreef:Ben blij dat ik niet gespot ben vanmiddag op de kruising Oosterengweg en Van Riebeekweg in Hilversum. Wegenwacht laten komen voor een losse bougiekabel ...![]()
![]()
![]()

Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Regelmatige poster
Vanmiddag gespot in Barneveld op industrieterrein de Harselaar,
een rood/zwarte charleston, een rode special, en een halve minuut erachteraan een rode dyane, kenteken KH-79-.. met een vrouwelijke bestuurder.
Heb nog gezwaaid, maar kreeg geen reactie terug, was met de Landcruiser dus was wel te verwachten.
een rood/zwarte charleston, een rode special, en een halve minuut erachteraan een rode dyane, kenteken KH-79-.. met een vrouwelijke bestuurder.
Heb nog gezwaaid, maar kreeg geen reactie terug, was met de Landcruiser dus was wel te verwachten.
-
- Veelvuldig poster
volgens mij komt de lente er aan
ik spot ze over al
afgelopen zaterdag in hilversum onder het rijden op onder aan de vaartweg de grijze charly

woensdag een rode op de linneasstraat

giseren in een wijk achter het muiderpoort station een vla gele diane
en vandaag tegen over het station weesp ter hoogte van het total pomp op een parkeer terein en blauwe 6 met ik denk D66 reclame op motorkap en deur. kon het niet goed zien
ik spot ze over al

afgelopen zaterdag in hilversum onder het rijden op onder aan de vaartweg de grijze charly

woensdag een rode op de linneasstraat

giseren in een wijk achter het muiderpoort station een vla gele diane
en vandaag tegen over het station weesp ter hoogte van het total pomp op een parkeer terein en blauwe 6 met ik denk D66 reclame op motorkap en deur. kon het niet goed zien
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
Een handbeschilderde Dyane 4 uit 1970, die staat weg te kwijnen voor een huis in Heemstede.

Verderop in Heemstede stond deze kleurrijke eend, die hier volgens mij wel vaker is gespot:

Verderop in Heemstede stond deze kleurrijke eend, die hier volgens mij wel vaker is gespot:

Ami 8 Club (1970)
-
- Veelvuldig poster
Het ziet er allemaal niet zo erg forisant uit....
Kunnen we geen EENDEN-REDDINGSBRIGADE©® oprichten??
Verwaarloosde eenden opkopen, opknappen en verkopen met een kontrakt dat als de eend weer weg moet hij weer terug gaat naar de EENDEN-REDDINGSBRIGADE©®.
Ik geloof dat ik een patent moet gaan aanvragen!!
Dit blijft voorlopig onder ons !!

- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ami 8 Club (1970)