Gespot!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- bartje2212
- Regelmatige poster
Vanmiddag zag ik deze eend uit 1982 (met flinke uitlaatpijp) staan in Oudesluis:
Vanavond ook nog deze Charleston uit 1987 gespot in Haarlem:
Vanavond ook nog deze Charleston uit 1987 gespot in Haarlem:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Moderator
Inderdaad zonde van die auto's, maar een beetje heavy reactie: als ik m'n auto niet goed onderhoud (en dat doe ik), verdien ik een heftige lijfstraf?blanc/rouge2cv schreef:heb dat bericht net zitten kijken ,, ze moeten die kerel een stuk touw om ze benen doen en lekker zelf een tijdje in dat bos laten ontbinden de gek ,dat doe je toch niet met zulke mooie auto,s en zeeeeekerrrr niet met een eend of traction krijg daar echt tran en vanOma Duckpower schreef:Gespot op: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... tml?p=16,1
Meneer heeft zich op zijn 50e verjaardag 50 auto's cadeau gedaan ui 1950!!.
Niet om in te rijden maar hij laat ze in staat van ontbinding raken.
Bij 5.15 komt er een lelijke eend voorbij (vol met lege champagneflessen)
[loopt snel naar zijn eend met gereedschapskoffer, kan olie en een emmer en spons]
Al spuit hij ze zilver en zet hij ze op een sokkel, 't zijn zijn auto's. Daar kun je het mee oneens zijn, maar als je dat meldt, dan graag zónder verwensingen e.d.!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Inderdaad zonde van die auto's, maar een beetje heavy reactie: als ik m'n auto niet goed onderhoud (en dat doe ik), verdien ik een heftige lijfstraf?blanc/rouge2cv schreef:heb dat bericht net zitten kijken ,, ze moeten die kerel een stuk touw om ze benen doen en lekker zelf een tijdje in dat bos laten ontbinden de gek ,dat doe je toch niet met zulke mooie auto,s en zeeeeekerrrr niet met een eend of traction krijg daar echt tran en vanOma Duckpower schreef:Gespot op: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... tml?p=16,1
Meneer heeft zich op zijn 50e verjaardag 50 auto's cadeau gedaan ui 1950!!.
Niet om in te rijden maar hij laat ze in staat van ontbinding raken.
Bij 5.15 komt er een lelijke eend voorbij (vol met lege champagneflessen)
[loopt snel naar zijn eend met gereedschapskoffer, kan olie en een emmer en spons]
Al spuit hij ze zilver en zet hij ze op een sokkel, 't zijn zijn auto's. Daar kun je het mee oneens zijn, maar als je dat meldt, dan graag zónder verwensingen e.d.!
Duidelijk een kwestie van interesses en prioriteiten. Helder dat je meer een vrouwen- dan hondenliefhebber bent.bartje2212 schreef:de honden heb ik niet gezien, maar wel een vrouw achter het stuur!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Michiel van G reed net voor m'n deur langs en hield even iets in. Of toch niet:
Overigens spot ik die mevrouw, met haar honden ook regelmatig in haar blauwe Dyane. Laatst nog bij ... de dierenwinkel (Dijnselburglaan) en ze reed me bijna aan in Odijk.Geplaatst: Do 13 Mei, 2010 09:54
gelukkig zitten er in mijn Dyane momenteel geen stoelen en stuur, dus dat maakt het wat minder aantrekkelijk :S
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
In een oude schuur in Friesland. Ooit door een Friese Citroënagent gefabriceerd: Ami6 Pick-up.
Jeroen
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
Vanmiddag deze leuke Sausss Ente gespot in de buurt van Nagele (Noordoostpolder).
Lijkt me een nette prijs.
Lijkt me een nette prijs.
Ami 8 Club (1970)
In een boerderij in Eastermar (Oostermeer).siemen schreef:komt me best wel bekend voor waar was dit tonic?
Bij jou in de buurt. Je bent er vast wel eens geweest.
Er stonden veel meer hele oude Citroëns. ( ook 2cv's)
Deze Ami was ooit de serviceauto van garage Kruisheer.
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
Afgelopen Vrijdag door mijn schoonzus gespot in Almere:
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com