Gespot!
Ook nog de volgende eendjes gespot.
Een prachtige 2CV6 uit 1971 op de parkeerplaats van een abdij.
Hey, hier is iets leuks aan de gang...
Het bleek dat de locale 2CV-vereniging een ruimte aan het inrichten was voor een brasserie op Pinkstermaandag. Ik werd warm ontvangen en werd vriendelijk rondgeleid door een mooie ruimte waar men druk bezig met de aankleding van de ruimte. Erg vriendelijke mensen die het erg konden waarderen dat een Hollander in een BX voor ze stopte.
Een prachtige 2CV6 uit 1971 op de parkeerplaats van een abdij.
Hey, hier is iets leuks aan de gang...
Het bleek dat de locale 2CV-vereniging een ruimte aan het inrichten was voor een brasserie op Pinkstermaandag. Ik werd warm ontvangen en werd vriendelijk rondgeleid door een mooie ruimte waar men druk bezig met de aankleding van de ruimte. Erg vriendelijke mensen die het erg konden waarderen dat een Hollander in een BX voor ze stopte.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
gespot!
Tijdens een (mede) georgeniseerd uitje bij onze lokale wijnboer (tis er niet droog gebvleven)
en bij ons voor de deur.
en bij ons voor de deur.
Die heb ik vaak in Hilversum zien rijden. Redelijk origineel, op de dikke achterbanden en stoelen na. Schitterende eend overigens.
Ami 8 Club (1970)
-
- Veelvuldig poster
Gespot tijdens een ritje richting Zeeland (NB):
- Witte Dyane in Nuth
- Groene besteleend, helemaal bepakt, t.h.v. Born op de A2, reed richting het zuiden.
- Rode eend met wit spatbord achter, t.h.v. Roosteren op de A2 richting het zuiden.
- Rode eend, behoorlijk glimmend, t.h.v. Overloon op de A73 richting het zuiden.
- Witte Dyane in Nuth
- Groene besteleend, helemaal bepakt, t.h.v. Born op de A2, reed richting het zuiden.
- Rode eend met wit spatbord achter, t.h.v. Roosteren op de A2 richting het zuiden.
- Rode eend, behoorlijk glimmend, t.h.v. Overloon op de A73 richting het zuiden.
2cv Vert Tuilleries 1975
afgelopen zaterdag op een rit Hengelo heen en weer. (en tevens bij een eendenboer over de grens in Duitsland geweest)
Rood ZdZ eendje op de A1( grappig op de terugweg weer tegengekomen)
2 grijze eendjes( op de terugweg voegde er eentje voor me in)
goudkleurige engelse Sm,er werdt gezwaaid vanuit de sm.
Goudkleurige Cx
Cx break
en op de ring vlak bij huis werdt ik voorbij gescheurd door een rood 2cvtje
met een vrolijk zwaaiende dame.
Een Citroenrijke dag.
Rood ZdZ eendje op de A1( grappig op de terugweg weer tegengekomen)
2 grijze eendjes( op de terugweg voegde er eentje voor me in)
goudkleurige engelse Sm,er werdt gezwaaid vanuit de sm.
Goudkleurige Cx
Cx break
en op de ring vlak bij huis werdt ik voorbij gescheurd door een rood 2cvtje
met een vrolijk zwaaiende dame.
Een Citroenrijke dag.