Gespot!
-
- Veelvuldig poster
- André Post
- Heavy user
-
- Eend ontdekker
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Re: Lachen!
Hallo Bob, ik moest even in mijn gehuegen graven maar ik weet het weer. Leuk dat je reageert! De mijne is uiteraard ook nog steeds op de weg. Naar feestjes en ander genot (zoals werk ...).Duck706 schreef:Hallo, Hanzzl,Hanzzl69 schreef:A12, van Den Haag naar afslag Woerden
Zaterdag avond 2 juli 2005, rond middernacht. Donkergekleurde eend met licht gekleurd dakje, kenteken JR-35-YR, met 4 personen er in. We hebben een poosje in collone gereden. Was gezellig, op de saaie snelweg!![]()
Je linker koplamp deed het soms wel, soms weer niet. Dan bleef alleen het parkeerlampje branden!![]()
Kwam je ook van een feesie?
Het is even een tijdje geleden... Wel leuk om mezelf zo na 5 jaar tegen te komen... Duck rijdt nog steeds!En mijn lichten zijn weer in orde!
Feestje? Ja, zou best kunnen...
Gr. Bob
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ik had zondag een toerritje van m'n garage. Daar stonden:
Een grijs/grijze charlie met visa motor, een bleu celeste 2cv6 en een uitzonderlijk mooie 2cv4 uit (ik geloof) 1974 net als nieuw maar ongerestaureerd. In een lichte beige kleur. Wij reden er naartoe met een donkerblauwe 18pk (voorop in het filmpje) van Marctv, de oranje Azam6 van ons als tweede (ze heeft de toerrit niet meegereden omdat we een klein beetje illegaal aan het rijden waren
) de blauwe 2cv6 van mij als 3de en er wordt gefilmd door m'n broer in de witte 2cv6 van Marctv.
Filmpje
Foto's zal ik plaatsten als ik ze krijg.
Een grijs/grijze charlie met visa motor, een bleu celeste 2cv6 en een uitzonderlijk mooie 2cv4 uit (ik geloof) 1974 net als nieuw maar ongerestaureerd. In een lichte beige kleur. Wij reden er naartoe met een donkerblauwe 18pk (voorop in het filmpje) van Marctv, de oranje Azam6 van ons als tweede (ze heeft de toerrit niet meegereden omdat we een klein beetje illegaal aan het rijden waren

Filmpje
Foto's zal ik plaatsten als ik ze krijg.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ja, de RDW moet het kenteken nog even wakker maken... Vanaf 76 stond ze in een garage dus is nooit in een computer gezet.Michiel van G. schreef:je bedoelt nog niet geheel rdw her-ingeburgerd isCitRoel schreef:(ze heeft de toerrit niet meegereden omdat we een klein beetje illegaal aan het rijden waren)
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Vanmiddag dit leuke eendje gespot in Hilversum:

Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)