Geweldige kleur man, mooi spuitwerk, hier word duidelijk nergens op bezuinigd, word een strakke bak!
Waarom heb je op het schutbord de orga kode en de kleurcode rood gelaten?
Succes en veel plezier met de opbouw, dit is het mooiste werk
Orga nummer en kleurcode wilde ik perse dat die behouden bleven, lang verhaal maar dat komt nog wel
Ik ben nu op zoek naar een extra zachte slaapzak voor het karretje en een trailer hehe geintje gaat gewoon mee gereden worden alleen wel elke avond naar binnen en niet zomaar ergens parkeren of neerzetten. In de regen rijden is eigenlijk al helemaal uit den boze. Hee spook de eend is niet eng hoor hijs tot nu toe best vriendelijk. Morgen idd maar eens contact opnemen met de verzekering om te kijken hoe of wat en idd voordat de eerste meters gereden worden en de keuring eerst laten taxeren. Kijken of dat oude dametje weer in de all risk kan
3 weken gaan we helaas denk ik niet halen al had ik dat wel graag voor elkaar willen krijgen. Ik ben dan nu wel een amateur expert in het passen meten en schuren en kitten maar opbouwen heb ik nog nooit gedaan en kost echt enorm veel tijd om te kijken wat alles is (onderdelen met franse tekst in een zakje ) waar alles thuishoort, hoe vast iets moet en hoe alles werkt.
Eerste voorbeeld is al de ventilatieklep, dat ding is van rvs en nu knalstrak in de lak. Het rubber moet er nog omheen maar dat klemt niet. Nu lees ik dat er veel zijn die hamertje tik op dat randje doen om het rubber te klemmen maar ik ben bang dat de lak alle kanten op gaat vliegen. Het randje moet namelijk behoorlijk ver omgezet worden. Is het vastkitten van het rubber in de luchtklep met sikaflex misschien een idee. Daarna pas de strip erdoorheen en vastzetten op de koets?
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
De ventilatieklep kun je het beste op een zachte deken leggen ofzo. En dan rustig de randjes naar binnen tikken.
Ik heb hiermee nog nooit de voorkant beschadigd. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er in de zachte lak bv. afdrukken van een deken of doek kunnen komen.
Hee joe ik heb nog nooit een eend gebouwd he kost mij meer tijd om te lezen hoe iets moet dan het er daadwerkelijk op te zetten hahahaha. MOet je persee dat randje van de klep omslaan???
Hier wat foto's van vandaag ik ga vroeg naar bed morgen type ik er wel een verhaal bij
Voor de genieters die niet kunnen wachten is hier alvast de samensmelting van het nieuwe chassis en de nieuwe koets!!!!!
Kon het niet laten om de achterlichten er vast los vast op te monteren ik had even wat behoefte aan wat zichtwerk
Op z'n chinees he gub:
De nieuwe ladio ook maal eens van zoldel gehaald, die moet nu ook een plekje klijgen, althans de bedlading vooldat de bekleding geplat woldt poewaoooop!!!! Hele nieuwe ladio geklegen met boxen elbij en velstelkels van een collega helemaal supellllll. Poewoapppp...
Laatst gewijzigd door Ducksen op zo 2 mar, 2014 21:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Ik zou die ventilatie klep nog even een poosje laten liggen, zo kan de lak nog beter uitharden.
Dan zou ik toch wel die rand voorzichtig vast tikken.
Inderdaad op een doek met een kunststof hamer voorzichtig tikken.
Misschien kan iemand me even op afstand helpen, ik heb een Fr.....ose chassis en op de bodemplaat zitten een aantal gaatjes de achterste zijn voor de gordels te monteren en de voorste twee in lijn zijn om de middelste stoelrails te monteren. Nu zit dit origineel dacht ik met 2 m7 boutjes vast maar kan het kloppen dat de fabrikant van dit chassis er een andere maat ingezet heeft?? Ik vindt er ook niet zoveel schroefdraad opzitten. Iemand hetzelfde gehad?
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Ik kan mij herinneren dat ik daar ook tegenaan liep bij die middelste geleider. Volgens mij heb ik er een andere maat boutjes in gedaan. Zit daarna gewoon goed vast hoor.