Hierna nog uhhh een forse stapel te gaan.

En die dingetjes die dan daarop moeten en tussen en in die zitten dan voornamelijk in de dozen die ik voor deze week gesorteerd had

Schuurdeur weer open even bezoek even ouwehoeren en weer weg, Schuurdeur weer open even bezoek even ouwehoeren en weer weg, Schuurdeur weer open even bezoek even ouwehoeren en weer weg en ga zo maar door. Op zich niet heel erg maar rondom de eend lopen en overal aan willen zitten wel. Het lijkt wel of iedereen even wil proeven voelen en ruiken aan de blauwe onderdelen en aan de koets wil voelen of aaien. Al pratend zie je heel langszaam handen uit jas en broekzakken komen en richting het blauw gaan en dan met een luide UHHHH heb ik tot nu toe kunnen voorkomen dat ze aangeraakt wordt

Vanavond niet echt heel veel gedaan, eigenlijk een paar kleine flut dingetjes die volgens mij nog helemaal niet nodig waren of kunnen maarjaaaaaa het gaf zo'n lekker gevoel om het weer een beetje auto,te zien worden. En ok eerlijk het was ook wel lekker om wat spullen uit te pakken

Accu bakje opemeten 19,5 cm diep en 16,4 cm breed. De accu op de lak zetten is natuurlijk zonde. Dus iets verzinnen eigenlijk zin om te knutselen maar daan hebben we het verder niet over een stuk stof op maar geknipt en die met speciale lijm weer bekleed met zwart vilt omdat ik het grijs niet mooi vind uitzien. Misschien een beetje te maarjaaa.

Een beetje lijm gehaald mij de stoffeerder

Dikke grijze vilt bekleed met zwart nu nog op maat knippen en randjes omvouwen en lijmen dan is alles netjes zwart

De motor een beetje gedemonteerd en nu ik toch lekker aan het lijmen was meteen de schuim dingen in de kachel potten geplakt.

Ditmaal de schuurdeur zelf maar open gezet ivm de lijm lucht

En dan kom je erachter dat je geen boutjes erin kan draaien even nadenken ow ja duhhh zal wel lak in de schroefdraad gelopen zijn. Dat wordt dus tappen.

Aiiiiiiii auuuuuu blauwe dingetjes dwarrelen naar beneden

Zo meteen alle m5 gaatjes opgetapt nu monteren die hap! Even werkt en zie hier het resultaat!!