Gespot!
ik heb helaas geen foto máár ik kwam me toch een oude minicooper tegen maandag op de weg emmen hardenberg met de motorkap open knipperlichten uit
ik kan me voorstellen dat diegene die daar in zat hem wel behoorlijk geknepen heeft wetend dat er nog een aantal kilometers te gaan is voor je Uberhoubt een parkeerplek tegenkomt.
ik kan me voorstellen dat diegene die daar in zat hem wel behoorlijk geknepen heeft wetend dat er nog een aantal kilometers te gaan is voor je Uberhoubt een parkeerplek tegenkomt.
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
gisteren een witte eend in Sevenum,
vorige week een blauwe met koffer op de klep op de snelweg A2 bij Boxtel, maar ik reed in de peugeot, toch gezwaaid.
op de terugweg op dezelfde plek op de A2 een andere eend.
zondag een Burton ergens tussen nijmegen en coevorden, ik weet niet meer waar. ik was alweer met de peugeot....
vorige week een blauwe met koffer op de klep op de snelweg A2 bij Boxtel, maar ik reed in de peugeot, toch gezwaaid.
op de terugweg op dezelfde plek op de A2 een andere eend.
zondag een Burton ergens tussen nijmegen en coevorden, ik weet niet meer waar. ik was alweer met de peugeot....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Regelmatige poster
Gisteren rond 14.00 uur gespot bij Schiphol: de mooie lichtblauwe eend van forummer André.
En vanavond in Duivendrecht:

En vanavond in Duivendrecht:

Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
Gisteren op een rit van ruim 3 uur niks gezien, totdat ik bij de laatste straat voor mijn huis kwam(Vredenseweg, Winterswijk). Daar stond opeens een eendje bij het zebrapad waar ik mooi achteraan sloot, de eigenaar had het volgens mij niet eens door de paar honderd meter erna dus maar even getoeterd toen ik eraf moest 

Een Eendje uit 1986.

En een Eendje uit 1982.

En een Eendje uit 1982.

Ami 8 Club (1970)
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster