Nee, beige vanneau. Maar dat maakt toch niet uit voor jou?RobM schreef:rouge de castille?
spuitpistolen gebruikerstest, meer foto's
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nou, maakt niet uit..... Verf die je niet hebt kan je niet spuiten natuurlijk.
Maar je hebt gelijk; als je eenmaal bezig bent is de kleur niet belangrijk. Ik wil best wel eens iets voor iemand spuiten, maar een hele koets is wel weer een beetje veel van het goede.
Gr Rob
Maar je hebt gelijk; als je eenmaal bezig bent is de kleur niet belangrijk. Ik wil best wel eens iets voor iemand spuiten, maar een hele koets is wel weer een beetje veel van het goede.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ik vind die commandant geen gek idee. Die is feitelijk bedoeld voor ernstig verweerde lakken en pakt jouw nieuwe laklaag dus (iets te) pittig aan. In jouw geval is iets te pittig, precies wat je wilt.dyane_maniac schreef:Het zal nog wel even duren voor ik aan het spuiten toe ben, maar ik zag dit topic en de foto's van het mooie strakke spuitwerk en wilde mijn vraag toch even posten.
De foto's hier laten heel strak glimmend spuitwerk zien. eigenlijk glimt het nog meer dan dat ze uit de fabriek kwamen rollen. ik wil mijn dyane straks wel spuiten, maar m niet zo glimmend. dat zou ik zonde vinden. is er een manier om na het spuiten en goed uitharden, de ergste glim er van af te krijgen? of misschien een manier van spuiten? ik zat zelf te denken om m na het spuiten te polijsten met commandant, maar dan gewoon niet de fijnste commandant.
Ik wil dus geen matte dyane, maar gewoon dat ie er niet zo eng nieuw uitziet.

Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ik ga mijn koets van de Special uit 1978 in Rouge Geranium AC435 (ZDZ) eens omtoveren naar de kleur Bleu andalou 623. Dat mag natuurlijk helemaal niet, maar
binnenkort vervang ik trommelremmen motor voor een schijfrem exemplaar.
Kan een winkel uit de voeten met slechts een AC nummer of moet ik er achter zien te komen welke RAL benaming die kleur heeft?
Kan een winkel uit de voeten met slechts een AC nummer of moet ik er achter zien te komen welke RAL benaming die kleur heeft?
- summersnoek
- Regelmatige poster
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de versnellingsbak vervangt voor een schijvenbak.summersnoek schreef:Ik ga mijn koets van de Special uit 1978 in Rouge Geranium AC435 (ZDZ) eens omtoveren naar de kleur Bleu andalou 623. Dat mag natuurlijk helemaal niet, maar
Motoren hebben niets met remmen te maken.
En iedere Autolakkenhandel kan AC nummers maken.
- summersnoek
- Regelmatige poster
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ik lul maar wat uit mijn nek David!David schreef:ikke niet snappe
Leg uit...........
Heb ik toch even een vraagje. De jongens bij Buton vertelde mij dat een versnellingsbak met trommelremmen wel een ander spruitstuk hebben en zodoende ook een andere uitlaat. Enerzijds kan ik mij dat voorstellen, anderzijds zal dat binnenkort duidelijk worden. Ik heb 2 eenden! 1 van 1978 en 1 van 1982. Van 2 maak ik 1 en dan gebeuren er wat vreemde dingen. Dot 4 wordt LHM. Versnellingsbak met trommels gaat naar schijfremmen. Opliggend gaspedaal wordt hangend (geen probleem wat die voetenbak zal ik toch wel moeten vervangen). Ik ga van enkeltraps carburateur naar 2 traps. En meer van dat soort zaken. Logisch en verder prima, maar wie weet op voorhand dat het klopt van die knalpot?
Als die er onder uit is, laat ik jullie mijneigen bevindingen weten.