Toekomst 2cv.nl
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
OK, afgelopen weekend een goed overleg gehad met de leden van Team 2cv.nl
Het was een pittige discussie maar uiteindelijk zijn we toch tot de conclusie gekomen dat we overgaan naar een betaalde constructie. We hebben de verschillende abonnementen uitgewerkt op de volgende pagina:
http://www.2cv.nl/abonnementen
Helaas kan het echt niet anders.
We hopen op jullie begrip en hopen dat jullie nog lang bij 2cv.nl zullen blijven.
Het was een pittige discussie maar uiteindelijk zijn we toch tot de conclusie gekomen dat we overgaan naar een betaalde constructie. We hebben de verschillende abonnementen uitgewerkt op de volgende pagina:
http://www.2cv.nl/abonnementen
Helaas kan het echt niet anders.
We hopen op jullie begrip en hopen dat jullie nog lang bij 2cv.nl zullen blijven.
-
- Veelvuldig poster
Jammer dat ik het voor jullie verpest heb......
Maar weet je wat het ergste is, dat door jullie grap echt mensen dit forum vaarwel zeggen, of al gezegd hebben......
Dat er grote discussies achter de schermen ontstaan zijn en beschuldigingen over en weer gegaan zijn waarvan een hond nog geen brood lust..........
Team 2cv bedankt...
Ik zelf ga ook nog eens nadenken of ik wel met/op dit forum verder wil, ik denk dat de meeste moderatoren de vlag zullen uithangen en ook diverse sponsoren.....
Volgend jaar zou ik maar eens goed nadenken, voordat je weer "grappig" probeert te zijn....
Weet je wat het allerergste is...... Dat ik jullie; "team 2cv" aanzie om zo'n actie ook nog daadwerkelijk door te voeren.... mijn vertrouwen in dit forum is hierdoor nog meer aangetast/verdwenen sorry.
Team 2cv nogmaals bedankt voor deze actie....
LPGo.
O ja, emoticons verzachten de omstandigheden niet,
citaat van een team 2cv moderator..
Maar weet je wat het ergste is, dat door jullie grap echt mensen dit forum vaarwel zeggen, of al gezegd hebben......
Dat er grote discussies achter de schermen ontstaan zijn en beschuldigingen over en weer gegaan zijn waarvan een hond nog geen brood lust..........
Team 2cv bedankt...
Ik zelf ga ook nog eens nadenken of ik wel met/op dit forum verder wil, ik denk dat de meeste moderatoren de vlag zullen uithangen en ook diverse sponsoren.....
Volgend jaar zou ik maar eens goed nadenken, voordat je weer "grappig" probeert te zijn....
Weet je wat het allerergste is...... Dat ik jullie; "team 2cv" aanzie om zo'n actie ook nog daadwerkelijk door te voeren.... mijn vertrouwen in dit forum is hierdoor nog meer aangetast/verdwenen sorry.
Team 2cv nogmaals bedankt voor deze actie....
LPGo.
O ja, emoticons verzachten de omstandigheden niet,
citaat van een team 2cv moderator..
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Het heeft wel een nuttige discussie losgemaakt en de waarde van een forum bepaalt.
Voor sommigen had het nut en hadden er een bedrag voor over en de ander nam meteen of zou afscheid nemen, tja....
Goed bedacht zou ik zeggen en ik zal, zolang het gratis blijft, dit forum met regelmaat blijven bezoeken.
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Of de grap geslaagd was ? Daar kan je natuurlijk over discussiëren....
Maar wat ik dan zelf niet helemaal begrijp, is waarom er dan mensen weg zouden willen terwijl het nog niet duidelijk was of het een grap was of niet.
En als het geen grap was geweest, had je toch even kunnen afwachten wat de kosten zouden worden.
Maar goed, iedereen is vrij om lid te worden van dit forum en iedereen is ook vrij om dit forum te verlaten...
Verder wil ik nog even mede delen dat wij NOOIT geld zullen vragen voor toegang tot dit forum. Wij hebben geweldige trouwe sponsoren, en met hun hulp kunnen wij de kosten prima dekken.
Dat gaat al jaren prima, en dat zal hopelijk in de toekomst niet anders zijn.
Maar wat ik dan zelf niet helemaal begrijp, is waarom er dan mensen weg zouden willen terwijl het nog niet duidelijk was of het een grap was of niet.
En als het geen grap was geweest, had je toch even kunnen afwachten wat de kosten zouden worden.
Maar goed, iedereen is vrij om lid te worden van dit forum en iedereen is ook vrij om dit forum te verlaten...
Verder wil ik nog even mede delen dat wij NOOIT geld zullen vragen voor toegang tot dit forum. Wij hebben geweldige trouwe sponsoren, en met hun hulp kunnen wij de kosten prima dekken.
Dat gaat al jaren prima, en dat zal hopelijk in de toekomst niet anders zijn.
Ok ik zie er de humor wel van in. Maar als er hierdoor mensen van van alles beschuldigd zijn en er achter de schermen grote discussies zijn geweest kan dat natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest. En als er zelfs mensen het forum verlaten zou dat helemaal jammer zijn. Er blijft dan minder "leesvoer" op het forum komen. Laten we maar zeggen dat in ieder geval blijkt dat het forum nog steeds erg leeft en een aantal forumleden zich zeer betrokken voelen bij het forum. Zonder discussie is het een geslaagde grap. Ook ik was er even ingetuind
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het zou anders een goede mogelijkheid zijn geweest om de actieve leden te behouden en de andere uit het bestand te halen. Ik vraag mij af hoeveel van de 3114 leden er werkelijk actief zijn, en dan heb ik het nog niet over zelf posten maar af en toe eens op het forum kijken.
Wel een goede grap trouwens.
Wel een goede grap trouwens.
Schultenbräu das ist mein Bier !