ZEEERR VEEL INTERESSE !!! ga vooral doorhoewel het lijkt ofdat er niet veel volk interesse heeft voor dit projektje doe ik toch maar rustig voort...
Rattus Ferrum
- Bartjes2cv
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
je kan niet regeren in dit geval rustig opvatten als:ami6 schreef:Hallo,
hoewel het lijkt ofdat er niet veel volk interesse heeft voor dit projektje doe ik toch maar rustig voort...
-ademloos toekijken
-in stilte genieten
-de gedachte: 'wie ben ik om daar iets van te vinden'
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
Hallo,Robcap schreef:Stoer, en nu in lijn met de voorkant wiel/motorkap, maar dan van opzij
(en ik zie de foto's en ik vind 't super, en ik lust ook wel een Duvel nu, je maakt me dorstig!
thank's voor de positieve input jongens! Dacht dat er maar weinig mensen dit boeiend vonden, verkeerd gedacht dus.
Echter is het moeilijk om in één lijn te fotograferen in een beperkte ruimte:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
ik zit net nog eens goed naar de foto's te kijken en naar de verhoudingen ; je hebt de auto verlaagd/gechanneled en verlengd door de wielbasis te vergroten - qua verhouding is de koets nu aan de hoge kant en zou een top-chop het helemaal afmaken naar mijn mening .... je hebt echter de bovenzijde al min of meer af met het gedeeltelijk nieuwe voorruitframe en zdz (ofwel mijn opmerking komt (te) laat in het project) ...
STOF TOT NADENKEN bij de volgende Duvel
STOF TOT NADENKEN bij de volgende Duvel
BARE METAL CAR
-
- Regelmatige poster
ha, ha, typisch geval van zware onderschatting - als ik zie wat jij zoal bedenkt, combineert en ook zelf maakt dan maak ik een diepe buiging uit respect en maak je mij niet wijs dat je dat niet zou kunnen.
"meet nooit een berg voordat je hem beklommen hebt - dan pas zie je hoe laag hij is"
Om je een voorbeeld te geven van "how-to-do"stap voor stap kijk even naar de volgende link : http://snail.s4.bizhat.com/snail-ftopic95-0-asc-75.html
dat kan jij ook !
"meet nooit een berg voordat je hem beklommen hebt - dan pas zie je hoe laag hij is"
Om je een voorbeeld te geven van "how-to-do"stap voor stap kijk even naar de volgende link : http://snail.s4.bizhat.com/snail-ftopic95-0-asc-75.html
dat kan jij ook !
BARE METAL CAR
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster