ff voorstellen (Was: Leeftijd?)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
LE = LegerEendPunky schreef:Ik dacht al waar bleef de opmerking van LE toch.
Toen ik het bovenstaande las, moest ik al aan jou denken.
www.legereend.nl
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Die zitten gewoon naar hun aantallen links te kijken,we moeten aan de moderator toch
maar eens vragen of die weg kunnen,Ik zie er eigenlijk het nut niet van in.Maar om bij
het onderwerp te blijven Ik ben pas 61 jaar en mijn enige eend die ikzelf ooit gehad heb
was er een van 1959 en daarna alleen maar omhoog tot de Xantia sx turbo diesel break
die we nu bezitten.Maar dat houd niet het respect voor het unieke van de eend.
maar eens vragen of die weg kunnen,Ik zie er eigenlijk het nut niet van in.Maar om bij
het onderwerp te blijven Ik ben pas 61 jaar en mijn enige eend die ikzelf ooit gehad heb
was er een van 1959 en daarna alleen maar omhoog tot de Xantia sx turbo diesel break
die we nu bezitten.Maar dat houd niet het respect voor het unieke van de eend.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
LE is bij mij Lelijke Eend. Zo kort ik zijn naam al een tijdje af.Rood Eendje schreef:LE = LegerEendPunky schreef:Ik dacht al waar bleef de opmerking van LE toch.
Toen ik het bovenstaande las, moest ik al aan jou denken.
www.legereend.nl
SLE is Stichting Leger Eend.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
Ik zal me ook eens voorstellen, ik had het forum al vaker gezien maar tot nu toe nog niks mee gedaan. Ik werd opnieuw getriggerd door Ramon met zijn stinkeend toen ik hem ontmoette op de culturele zondag in Utrecht een maand of wat geleden.
Ik ben zelf op dit moment 30 jaar oud en rijdt sinds een dik jaar 2cv (daarvoor een liesbak gehad waar ik het merk en type niet ga noemen hier )
Op dit moment ben ik autoloos, ik heb een week of drie geleden mijn trouwe kwaak total loss gereden. Ze was een houtkleurige 2cv6 uit 1983, dat ze in vrede mag rusten *een traantje wegpinkend*
Daarentegen ben ik een hele leuke Acadiane tegengekomen die mijn eendengarage rijdklaar gaat maken. Het is een niet standaard uitvoering, de vorige eigenaar heeft er namelijk een oude 2cv neus opgezet die met de metalen Chevron enzo, wat hem wel een stoer uiterlijk geeft. Ook zit er al een LPG installatie in, zodat ik voor weinig kan rijden . Foto's heb ik wel, maar nog niet online die komen dus later. Ook mijn avatar zal tegen die tijd nog wel wijzigen.
Van de Aca wil ik een minicamper gaan bouwen en de Aca zal ook mijn eerste serieuze project worden om hem op de weg te houden voor langere tijd. Tegen de tijd dat ik hem heb (en dat zal pas eind mei worden denk ik) zal ik zeker regelmatig hier zijn om vragen te stellen!
Gegroet uit een zonnig brabant,
Roland
Ik ben zelf op dit moment 30 jaar oud en rijdt sinds een dik jaar 2cv (daarvoor een liesbak gehad waar ik het merk en type niet ga noemen hier )
Op dit moment ben ik autoloos, ik heb een week of drie geleden mijn trouwe kwaak total loss gereden. Ze was een houtkleurige 2cv6 uit 1983, dat ze in vrede mag rusten *een traantje wegpinkend*
Daarentegen ben ik een hele leuke Acadiane tegengekomen die mijn eendengarage rijdklaar gaat maken. Het is een niet standaard uitvoering, de vorige eigenaar heeft er namelijk een oude 2cv neus opgezet die met de metalen Chevron enzo, wat hem wel een stoer uiterlijk geeft. Ook zit er al een LPG installatie in, zodat ik voor weinig kan rijden . Foto's heb ik wel, maar nog niet online die komen dus later. Ook mijn avatar zal tegen die tijd nog wel wijzigen.
Van de Aca wil ik een minicamper gaan bouwen en de Aca zal ook mijn eerste serieuze project worden om hem op de weg te houden voor langere tijd. Tegen de tijd dat ik hem heb (en dat zal pas eind mei worden denk ik) zal ik zeker regelmatig hier zijn om vragen te stellen!
Gegroet uit een zonnig brabant,
Roland